تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتیاد و طلاق دو آسیب مهم اجتماعی هستند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، رضا سیار فرماندار قم ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری قم برگزار شد، با اشاره به قرار گرفتن در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب گفت : دشمن در خواب خیالی خودش به دنبال آن است که این جشن‌ها برگزار نشود، اما به فرموده مقام معظم رهبری در روز ۲۲ بهمن به دشمن حمایت از انقلاب را نشان خواهیم داد.

وی با تأکید بر توجیه مردم نسبت به انواع توطئه‌های دشمن بیان کرد: اعتیاد و طلاق دو آسیب مهم اجتماعی هستند، این دو مقوله یکی از توطئه‌های فرهنگی دشمن بوده که قریب به ۲۰ سال پیش رهبر معظم انقلاب درباره آن هشدار داده‌اند، می‌توانیم این مشکل آر هم مثل سایر مشکلات پشت سر بگذاریم که راه آن‌هم آگاهی دادن به مردم است.

وی عنوان کرد: بر پیگیری و اجرای درست و اثربخش کارگاه‌های آموزشی و کلاس‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی گفت: اجرای طرح پیشگیری از اعتیاد در ۴۰ مسجد از مساجد قم نمونه‌ای از کار‌های انجام‌گرفته است.

فرماندار قم با تأکید بر معرفی الگو‌های موفق در مناطق و بخش‌ها ادامه داد: انسان‌های مؤثر، تولیدکننده و فعال و نوآور در هر منطقه‌ای باید معرفی شوند تا شناخت کافی و وافی نسبت به افراد شاخص پیدا کنیم.

وی با اشاره به اجرای برنامه سروستان در سطح محلات قم تصریح کرد: این برنامه علاوه بر اینکه هدفش آموزش مردم برای امر مقابله با آسیب‌های اجتماعی هست، برنامه‌ای بر اساس رعایت شئونات شهر مقدس قم بوده و انتظار داریم در زمینه محتوایی، محتوا‌های لازم را را در اجرای این برنامه آماده کنند.

فرماندار قم اشاره کرد: امیدواریم با هم‌افزایی که در دستگاه‌های مختلف ایجاد می‌کنیم بتوانیم در اثربخشی کمی و کیفی موفق عمل کنیم و شاهد از بین رفتن انواع مختلف آسیب‌ها که همه اقشار را تهدید می‌کند، باشیم.

انتهای پیام/ح

طرح پیشگیری از اعتیاد در ۴۰ مسجد قم اجرا شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتیاد و طلاق دو آسیب مهم اجتماعی هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..