تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قم از مسابقات المپیاد ورزشی دانش آموزی کشورمیزبانی می کند/رشته محلی لنگ وارد جدول مسابقات المپیاد دانش آموزی شد

رضایی گفت: المپیاد ورزشی دانش آموزان پسر کشور بهمن ماه در قم برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،مهدی رضایی رئیس هیئت ورزش دانش آموزی قم گفت: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته، المپیاد ورزشی دانش آموزان پسر کشور در مقطع متوسطه در حالی برگزار می‌شود که میزبانی ۴ رشته این رقابت‌ها به استان قم سپرده شده است و این مسابقات بهمن ماه برگزار می‌شود.

رئیس هیئت ورزش دانش آموزی قم در تشریح رشته جدید لنگ عنوان کرد: رشته لنگ یکی از رشته‌های ورزشی بومی محلی است که زادگاه آن خراسان شمالی است و با صلاحدید مسئولان امسال وارد جدول مسابقاتی المپیاد دانش آموزی شده تا به آن رسمیت بخشیده شود.

وی ادامه داد: المپیاد ورزشی دانش آموزی کشور ۵ تا ۱۳ بهمن در قم برگزار می‌شود و میزبانی مسابقات رشته‌های بسکتبال، کبدی، ورزش پهلوانی و زورخانه و نیز رشته لنگ به قم واگذار شده و رقابت سایر رشته‌ها در استان‌های دیگر انجام خواهد شد. به استثنای مسابقات بسکتبال که در مقاطع متوسطه اول و دوم برگزار می‌شود مسابقات سایر رشته‌ها مختص مقطع متوسطه اول است.

رضایی تصریح کرد: این رشته، ورزشی همانند روپایی زدن با توپ است، اما به جای توپ از جسمی که از پشم گوسفند ساخته شده استفاده می‌کنند و به اشکال مختلف با آن روپایی می‌زنند و امتیاز کسب می‌کنند و رقابت‌های این رشته به میزبانی سالن تربیت معلم آیت الله طالقانی برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت ورزش دانش آموزی قم بیان کرد: رقابت‌های کبدی المپیاد دانش آموزی در هنرستان تربیت بدنی شهید حیدریان در پردیسان و مسابقات ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در سالن مریم پیش بینی شده است.

وی اشاره کرد: پیش بینی ما حضور حدود ۲ هزار ورزشکار دانش آموز در این مسابقات است و مسابقات بسکتبال متوسطه اول در سالن‌های مریم و شهید امجدی و متوسطه دوم در سالن‌های هنرستان تربیت بدنی شهید حیدریان پردیسان و دانشگاه پیام نور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

میزبانی قم از مسابقات ۴ رشته المپیاد ورزشی دانش آموزی کشور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قم از مسابقات المپیاد ورزشی دانش آموزی کشورمیزبانی می کند/رشته محلی لنگ وارد جدول مسابقات المپیاد دانش آموزی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..