تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دریافت شهریه اضافی مدارس غیردولتی رسیدگی شود

ساعت: 14:21 منتشر شده در مورخ: 1397/10/29 شناسه خبر: 1450466

استاندار قزوین گفت: شنیده شده برخی از مدارس غیردولتی استان شهریه ای بالاتر از حد تعیین شده آموزش و پرورش دریافت می‌کنند که حتما باید ضمن بررسی صحت و سقم آن نظارت و رسیدگی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی امروز(شنبه) در جلسه شورای آموزش و پرورش قزوین در استانداری اظهار کرد: برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مدارس باید از کارهای تکراری دور شده و با همفکری فرهنگیان و کارشناسان به سمت نوآوری و خلاقیت پیش برود.


وی افزود: هرچه در اجرای این برنامه‌ها با بهره گیری از نظرات فرهنگیان و هنرمندان به خلاقیت دست بزنیم به طور قطع تاثیر بیشتری بر دانش آموزان نسل جدید خواهد داشت. 

استاندار قزوین اذعان کرد: البته در آستانه فرا رسیدن ایام فاطمیه و تقارن آن با دهه مبارک فجر این موضوع نیز باید مورد توجه آموزش و پرورش استان باشد. 

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر که انقلاب اسلامی و تاریخ مبارزات علیه رژیم ستم شاهی با تحریف روبرو است باید مساله چرایی انقلاب اسلامی با حضور مستقیم مبارزان انقلابی و زندانیان ساواک برای دانش آموزان تبیین شود. 

رسیدگی به استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس
این مسئول از صدا و سیما نیز درخواست کزد در این ایام هم در جهت پوشش خبری برنامه‌های چهل سالگی انقلاب اسلامی و هم در تولید محتوای مناسب همکاری لازم را داشته باشد. 

زاهدی در ادامه همچنین با اشاره به برگزاری همایش هویت کودک ایرانی اسلامی در قزوین گفت: برای تاثیرگذاری هرچه بیشتر این همایش بر جمعیت دانش آموزی باید تلاش بیشتری صورت گرفته و به آن فراتر از یک همایش نگریسته شود.

وی عنوان کرد: سبک زندگی ایرانی و اسلامی و هویت ملی موضوعی دیرینه است اما پرداختن به آن مساله جدیدی است که از نظر محتوایی باید غنای لازم را داشته باشد. 

زاهدی بر توزیع متوازن و برقراری عدالت در سرانه فضاهای آموزشی شهرستان‌های استان تاکید کرد و گفت: در توزیع اعتبارات سال آینده باید نیازهای مناطق به فضاهای آموزشی و پرورشی اولویت بندی شده و همچنین ظرفیت خیران و آستان قدس رضوی نیز در احداث و تجهیز مدارس مورد توجه قرار گیرد. 

وی درباره مدارس غیردولتی گفت: شنیده شده برخی از مدارس غیردولتی استان شهریه ای بالاتر از حد تعیین شده آموزش و پرورش دریافت می‌کنند که حتما باید ضمن بررسی صحت و سقم آن نظارت و رسیدگی شود. 

استاندار به استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس تاکید و عنوان کرد: سیستم گرمایشی مدارس پرخطر و اولویت دار باید با تامین اعتبار در 2 ماه پایانی سال استاندارد شده و از وقوع خطرات و سوانح در مدارس استان پیشگیری شود. 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دریافت شهریه اضافی مدارس غیردولتی رسیدگی شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..