تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعطای وام برای مقاوم سازی مسکن روستایی در اردبیل

ساعت: 14:20 منتشر شده در مورخ: 1397/10/29 شناسه خبر: 1450450

مدیر کل مدیریت بحران استان اردبیل از اعطای وام 25 میلیون تومانی برای مقاوم سازی مسکن روستایی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، فرهاد عبدالعلی پور صبح امروز در جلسه کارگروه شورای هماهنگی مدیریت بحران که با حضور مدیران کل دفتر فنی استانداری و بنیاد مسکن استان برگزار  شد اظهار داشت: این تسهیلات با سود 5 درصد ارائه می شود و برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی علاوه بر این، تسهیلات بلاعوض نیز در نظر گرفته شده است.

وی ابراز امیدواری کرد با مقاوم سازی مساکن روستایی میزان خسارت در روستاها به حداقل برسد.

مدیر کل مدیریت بحران استان اردبیل گفت: تسهیلات  وام 25 میلیون تومانی برای مقاوم سازی مسکن روستایی در استان اردبیل اعطا می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعطای وام برای مقاوم سازی مسکن روستایی در اردبیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..