تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همایش علمداران ۳ در اردبیل برگزار می‌شود

ساعت: 14:20 منتشر شده در مورخ: 1397/10/29 شناسه خبر: 1450446

مسئول قرارگاه حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: همایش علمداران ۳ با هدف تکریم و تجلیل از خادمین حسینی، انقلابی و فعالان حوزه های قرآنی، هنری و رسانه استان اردبیل چهار بهمن ماه در سالن ولایت اردبیل برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، علی حسن‌زاده در نشست رسانه‌ای سومین همایش علمداران ولایت که در مهدیه اردبیل برگزار شد، با تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه اظهار کرد: همایش علمداران ۳ با هدف تکریم و تجلیل از خادمین حسینی، انقلابی و فعالان حوزه های قرآنی، هنری و رسانه استان اردبیل 4 بهمن ماه در سالن ولایت اردبیل برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه سومین همایش ویژه برنامه علمداران ۳در راستای اهداف انقلاب اسلامی که نشأت‌گرفته از انقلاب حسینی و عاشورا است، انجام می شود افزود: این همایش روز پنج شنبه 4 بهمن ماه سال 97 با حضور نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اردبیل، مسئولان استانی، خادمین حسینی، شعراء، هنرمندان ، اصحاب رسانه و فعالان قرآنی و انقلابی استان ساعت 15 عصر در سالن ولایت سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برگزار می شود.

مسئول قرارگاه حضرت فاطمه زهرا (س) با بیان اینکه 40 نفر از از خادمین حسینی، شعرا، مداحان، روسای هیئت های مذهبی ، مساجد و خادمین اربیعین حسینی در کنار فعالان قرآنی، هنر و رسانه که در طول ایام ماه محرم و اربعین حسینی مشارکت وفعالیت مستمری داشتند تجلیل می شوند، تصریح کرد: علمداران حسینی همان معرفتین حسینی و پرچمداران انقلاب حسینی در عرصه های مختلف فرهنگی، مذهبی، هنری، رسانه و قرآن کریم هستند که بصورت ویژه در مناسبت ها و در طول سال فعالیت دارند.

حسن زاده بیان کرد: انقلاب حسینی در هر زمانی تداوم دارد و شرط آن افزایش بصیرت دائمی است؛ بر این اساس قرارگاه حضرت فاطمه زهرا(س) با توجه به مأموریت ذاتی خود همایش علمداران ولایت را با هدف تکریم از خادمان انقلاب حسینی برگزار می‌کند.

مسؤول قرارگاه حضرت فاطمه زهرا(س) تصریح کرد: بر اساس رصدهای انجام شده افراد و هیأت‌هایی که در ایام محرم در راستای افزایش بصیرت عاشورایی قدم برداشته‌اند تقدیر خواهد شد.

حسن‌زاده با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی همان راه تداوم انقلاب حسینی و عاشورایی است عنوان کرد: دشمن برای از بین بردن فرهنگ حسینی در جامعه اقدام به ایجاد انحرافات می‌کند که در راستای مقابله با انحرافات و شناسایی خادمان انقلاب حسینی همایش علمداران ۳ با هدف تجلیل و تکریم از هیأت‌های امنا، هیأت‌های حسینی، شاعران، مداحان، قاریان قرآن و ... که در این راه تلاش کرده‌اند، برگزار می‌شود.

 

وی بیان کرد: از امسال رسانه‌ها و گروه‌های هنری که در راستای بصیرت‌افزایی و مبارزه با انحرافات انقلاب حسینی تلاش کرده‌اند نیز تجلیل خواهند شد.

مسؤول قرارگاه حضرت فاطمه زهرا (س) در خصوص همکاری ادارات و سازمان‌ها نیز گفت: همایش علمدارن با مشارکت اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی، اداره کل اوقاف و امور خیریه، صدا و سیما، حوزه هنری، شهرداری و با عنوان "علمداران حسینی و طلایه‌داران فاطمی" برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همایش علمداران ۳ در اردبیل برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..