تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسکان موقت ۴۰ مسافر درراه مانده در بجنورد

ساعت: 13:26 منتشر شده در مورخ: 1397/10/29 شناسه خبر: 1450380

رئیس جمعیت هلال احمر بجنورد گفت: نجات‌گران مستقر در پایگاه‌های امداد جاده‌ای جمعیت هلال‌احمر استان علاوه‌بر کمک به هدایت خودروها و روان‌سازی عبور و مرور، نسبت به اسکان موقت 40 نفر از در راه ماندگان در مسجد امام رضا(ع) بجنورد اقدام کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصراترک، ابراهیم پرفند، رئیس جمعیت هلال احمر بجنورد در گفتگو با خبرنگار ما گفت: شب گذشته از ساعت 18 الی 21 مسیر گردنه امین الله بجنورد به دلیل قیجی کردن یک کامیون و برف و کولاک در این مسیر بسته شد و عبور و مرور به مدت سه ساعت متوقف شد.

وی ادامه داد: باتوجه به این شرایط در بجنورد تمهیدات لازم برای مسافران در راه مانده در چهار مسجد با حضور 5 نفر مستقر در هر محل و آماده سازی پتو و اقلام مورد نیاز اسکان مسافران اندیشیده شد.

پرفند اضافه کرد: نجات‌گران مستقر در پایگاه‌های امداد جاده‌ای جمعیت هلال‌احمر استان علاوه‌بر کمک به هدایت خودروها و روان‌سازی عبور و مرور، نسبت به اسکان موقت 40 نفر از در راه ماندگان در مسجد امام رضا(ع) بجنورد اقدام کرده و لوازم گرمایشی در میان  اسکان‌یافتگان توزیع کردند.

وی خاطر نشان کرد: نجاتگران هلال احمر در عملیات جاده‌ای، شهری و مراجعه حضوری به شهروندان خدمات لازم را ارائه کردند.

رحمانی

انتهای پیام/ 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسکان موقت ۴۰ مسافر درراه مانده در بجنورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..