تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزییات تعقیب و گریز در خیابان بیستون رشت + تصاویر

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،دقایقی پیش سارق خودرو که ظاهرا یک کلت همراه داشته در خیابان منتهی به بیستون رشت پس از مشکوک شدن پلیس راهنمایی و رانندگی  به پلاک ماشین اقدام به فرار کرد و  به ساختمان نیمه کار پناه برد .

وی پس از تهدید کردن پلیس و ایجاد رعب و وحشت در نهایت تسلیم نیروی انتظامی شد.

سردار اسحاقی فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان در خبر ۱۴ گفت: امروز ساعت ۱۱:۳۰ نیروی انتظامی به خودرویی که حالت عادی نداشت مشکوک شده و آن را تعقیب کردند، راننده  ماشین را رها کرد و به سمت ساختمان نیمه‌کاره‌ای رفته و  در طبقات فوقانی ساختمان قرار گرفت.

وی افزود: این فرد حالتش طبیعی نبود و قصد خودکشی داشت، اما با مدارای ماموران به پایین ساختمان آمد و هم‌اکنون در اختیار نیروی انتظامی است.

سردار اسحاقی گفت: به نظر می‌آید که این فرد مواد مخدر توهم‌زا مصرف کرده و هیچ موضوع ضد امنیتی و سرقت مسلحانه ای در رشت رخ نداده است.

بیشتر بخوانید :تعقیب و گریز پلیس و فردی مسلح در رشت +فیلم

اولین تصویر از سارق مسلح

جزییات ماجرای تعقیب و گریز در خیابان بیستون رشت

جزییات ماجرای تعقیب و گریز در خیابان بیستون رشت

بیشتر بخوانید:لحظه دستگیری سارق مسلح در رشت + فیلم

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی گیلان گفت: سارقی که ساعات قبل پس از تعقیب نیرو‌های پلیس راهور به داخل ساختمانی متروکه در خیابان بیستون رشت فرار کرده بود ،دستگیر شد.

سرهنگ محمدرضا محمدی افزود: نیرو‌های پلیس راهور صبح امروز به‌دلیل مخدوش بودن پلاک خودروی این فرد و دستکاری بودن آن به وی مشکوک شده و دستور ایست صادر کردند، اما نامبرده به سرعت از محل متواری شده بود.

انتهای پیام/ف

سارق مسلح در رشت دستگیر شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزییات تعقیب و گریز در خیابان بیستون رشت + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..