تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیوستن به لایحه fatf مخاطرات امنیتی جدی در بردارد/ آمریکا به دنبال تغییر رفتار سیاسی نظام جمهوری اسلامی است

در نامه بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح شد؛

مخاطرات امنیتی کشور در صورت پیوستن به لایحه fatf / آمریکا به دنبال تغییر رفتار سیاسی نظام جمهوری اسلامی استبه گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در نامه‌ای به آیت‌الله آملی لاریجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره  تصویب ۲  لایحه مهم از لوایح fatf و مخاطراتی جدی که این لایحه می‌تواند برای امنیت کشور داشته باشد مواردی را مطرح کرد و خواهان جلوگیری از تصویب لوایح مخالف با منافع و امنیت ملی شد.

متن نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ان الذین قالوا ربنا اللّه ثم استقاموا تتنزل علیهم الملایٔکة الاّ تخافوا و لاتحزنوا و ابشروا بالجنة التی کنتم توعدون. فصلت ۳۰.

محضر حضرت آیت‌الله آملی لاریجانی، ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام

با سلام و احترام

اینک که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب ملت بزرگ ایران به رهبری الهی امام خمینی (ره) به سر می‌بریم، بحث‌ها پیرامون تصویب ۲ لایحه بسیار مهم از لوایح fatf موسوم به لایحه مبارزه با جرایم سازمان یافته و مبارزه با تامین مالی تروریسم در بالاترین سطوح سیاسی و نخبگانی کشور بالا گرفته است. 

بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر نیز بنا به رسالت شرعی خود در پاسداری از حقوق و منافع ملی بر اساس مانیفست ابلاغی از سوی حضرت امام (ره)، از سال گذشته به بررسی تخصصی و کارشناسی این موضوع ذیل واحد پژوهشی خود نموده است. 

حضرت آیت الله،  همانگونه که حضرتعالی در بالاترین سطوح کارشناسی و تصمیم گیری شاهد ماجرا بوده اید، نیک می‌دانید که در مقطع حساس کنونی، جامعه غرب و در راس آن امریکا تنها به دنبال تغییر رفتار سیاسی نظام جمهوری اسلامی هستند و مواردی همچون کنوانسیون‌های مطروحه، صرفا بهانه جویی‌های سیاسی آنها در راستای نیل به این اهداف است، همانطور که تجربه تلخ شکست برجام موید این ادعا است. 

تهدیدات امنیتی و جدی ایران در صورت پیوستن به fatf 

جامعه نخبگانی و کارشناسی انقلابی و دلسوز کشور و مردم به طور قطع اذعان می‌کنند که در این شرایط زمانی خاص، پیوستن به لوایح مذکور نه تنها دستاورد اقتصادی و سیاسی خاصی برای نظام و مردم نخواهد داشت بلکه مخاطرات جدی امنیتی برای کشور دربر خواهد داشت که در ذیل اختصارا به آنها اشاره می‌شود:

۱ – کانال‌ها و مسیر‌های دور زدن تحریم‌ها که در طول سالیان گذشته و با هزینه‌ها و سختی‌های فراوان به وجود آمده بودند، به کل از بین خواهد رفت و کشور را در دور جدید تحریم‌ها با مشکل مواجه خواهد کرد. 

۲- به نوعی یک نظام خود تحریمی در عرصه بانکی ایجاد شده و منابع مالی مجموعه دفاعی و سایر مجموعه‌های امنیتی کشور در معرض خطر و پیگیری قرار گرفته و کشور در جهت یاری محور مقاومت و ملت‌های مظلوم منطقه به مشکل بر خواهد خورد. 

۳- در صورت تصویب لوایح و بهانه جویی‌های مجدد نظام سلطه، آنها مکانیزم قانونی برای اعمال بحران‌ها و تهدید‌های سیاسی و امنیتی برای کشور در سطح بین الملل را خواهند داشت و تمام توان سیاسی و دیپلماسی کشور درگیر مسائل متعاقب خواهد شد. 

شایان ذکر است که حتی تصویب لوایح مذکور با شرط حق تحفظ و انطباق با قانون اساسی کشور کارساز نبوده و در اقدامات متعاقب این کارگروه مالی تاثیری نخواهد داشت و خروج ایران پس از عدم توفیق در این کنواسیون‌ها با نتایج بدتری همراه خواهد بود. 

بنابه موارد مطروحه که گزیده کوچکی از ساعت‌ها کار کارشناسی است، جامعه نخبگانی و دانشجویی کشور از حضرتعالی و سایر اعضای مجمع در خواست می‌کند که در بدو حضور و انتصابتان توسط رهبر فرزانه انقلاب در سمت ریاست مجمع، در اقدامی انقلابی و در راستای منافع ملی کشور، از هرگونه تصویب لوایح مخالف با منافع و امنیت ملی جلوگیری نمایید. طبیعی است چنین اقدامات و تصمیمات انقلابی همراهی و حمایت اقشار فرهیخته و دلسوز کشور و عموم ملت فهیم ایران را خواهد داشت. 

از درگاه خداوند منان آرزوی موفقیت و توفیق خدمت به ملت بزرگ ایران را برایتان مسالت مینماییم. 

بسیج دانشگاه صنعتی خواجه نصیر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیوستن به لایحه fatf مخاطرات امنیتی جدی در بردارد/ آمریکا به دنبال تغییر رفتار سیاسی نظام جمهوری اسلامی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..