تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادامه همکاریم در وزارت بهداشت به نظر رئیس جمهور بستگی دارد/ جز خدمت به مردم کاری دیگر نمی‌کنم

لزوم ارائه بسته‌های آموزشی و توسعه پیشرفت‌های اورژانس / ادامه همکاری من در وزارت بهداشت منوط به نظر رئیس جمهور استبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید نمکی سرپرست وزارت بهداشت امروز در حاشیه دومین همایش روسای‌ سازمان اورژانس کشور که در ساختمان مرکزی وزارت بهداشت برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال‌های گذشته‌ در قالب طرح تحول نظام سلامت و توسعه زیرساخت‌های اورژانس کارهای بزرگی انجام شده است که همین‌جا از وزیر بهداشت وقت آقای دکتر هاشمی تشکر و قدردانی‌ می‌کنم.

وی ادامه داد: ایران کشوری حادثه خیز است که بلایایی غیرمترقبه‌ مانند سیل و زلزله به تعداد زیادی در آن رخ می‌دهد و یکی از اقدامات مهم در اورژانس آموزش بسته‌های آموزشی و استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد در انتقال دانش و آموزش به مردم است.

نمکی تاکید کرد: مردم نیازمند آموزش‌های پیشگیری هستند برای اینکه بیماران در حداقل زمان ممکن به مراکز درمانی منتقل شوند ما نیازمند یک سری آموزش‌های لازم هستیم.

سرپرست وزارت بهداشت ادامه داد: من در زمانی که در سازمان برنامه و بودجه بودم تسلط کامل بر حوزه سلامت داشته و از راه‌اندازی موتولانس‌ در اورژانس دفاع کرده‌ام زیرا بافت‌های فرسوده کلان شهرها‌ و معابر باریک وسایل نقلیه متناسب با این مکان‌ها را می‌طلبد.

وی در خصوص ادامه همکاری تحت عنوان وزیر بهداشت، گفت: من در هر لباسی جز خدمت به مردم کار دیگری انجام نمی‌دهم و همه چیز را به خداوند متعال و نظر رئیس جمهور می‌سپارم.

انتهای پیام/

سخنان نمکی در دومین همایش روسای‌ سازمان اورژانس کشور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادامه همکاریم در وزارت بهداشت به نظر رئیس جمهور بستگی دارد/ جز خدمت به مردم کاری دیگر نمی‌کنم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..