تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقدیر از ۴۰ چهره فرهنگی هنری برتر در «فصل رویش»

به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود؛

تقدیر از ۴۰ چهره فرهنگی هنری برتر در «فصل رویش»به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، سید علیرضا فاطمیان‌پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران درباره برگزاری برنامه «فصل رویش» به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی گفت: این برنامه برای اولین بار در فرهنگسرا‌های تهران با هدف تقدیر از رویش‌ها و دستاورد‌های انقلابی با اهدای نشان رویش به ۴۰ چهره فرهنگی هنری برگزار می‌شود.

وی حوزه‌های تقدیر از این ۴۰ چهره را در برنامه فصل رویش شامل بخش‌های ادبیات و شعر، هنر‌های تجسمی، سرود و موسیقی، نمایش و تئاتر، فیلم، سریال، انیمیشن، رسانه، قرآن و معارف اسلامی، ایثار و شهادت، علم و فناوری، جوانان، اقتصاد و تولید ملی و بانوان برشمرد.

فاطمیان پور با بیان اینکه انتخاب این افراد بر اساس جمع‌بندی کمیته تخصصی هر رشته و شورای سیاست‌گذاری این برنامه صورت گرفته است، گفت: امیدواریم اجرای این برنامه در سال‌های آینده نیز انجام شود تا با ظرفیت بیشتری بتوانیم از چهره‌های برتر فرهنگی هنری تقدیر کنیم.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقدیر از ۴۰ چهره فرهنگی هنری برتر در «فصل رویش»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..