تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داستان «ابزارسازی حیوانات» به بازار می آید

به گزارش حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، «حیوانات ابزارساز در حیات‌وحش» عنوان کتابی علمی به قلم لیون گری با ترجمه مجید عمیق است.

این کتاب در قالب مجموعه‌ای با عنوان «حیوانات دانشمند» منتشر شده است.در مقدمه‌ این کتاب آمده است:حیوانات در ساخت و ساز، برقرار کردن ارتباط با یکدیگر و شیوه‌های پنهان شدن، مهارت‌های فوق‌العاده‌ای دارند. این مجموعه مهارت‌های سازگار شدن حیوانات و چگونگی غلبه بر چالش‌های محیط زندگی‌ را به تصویر می‌کشد.

داستان «ابزارسازی حیوانات» به بازار می آید

بر این اساس مخاطبان بالای ۹ سال در این کتاب با ابزارهایی که حیواناتی همچون فیل، شامپانزه‌، سمور، گورکن، پرندگان و غیره در غذاخوردن‌، لانه‌سازی و... استفاده می‌کنند، آشنا خواهند شد.

در این میان مخاطب با ویژگی‌های زیستی و بدنی این جانداران نیز آشنا می‌شود. از آنجا که این اثر با عکس‌هایی مستند همراه است می‌توان عنوان «‌دانشنامه» را نیز به آن اطلاق کرد.

در پایان کتاب نیز مخاطبان با مراجعه به واژه‌نامه و نمایه می‌توانند به برخی از سوال‌ها پاسخ دهند.

گفتنی است حق انتشار این کتاب از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ناشر اصلیBrown Bear در انگلستان خریداری شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داستان «ابزارسازی حیوانات» به بازار می آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..