تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز فروش انشعاب فاضلاب در ورامین

از امروز

شرکت آب وفاضلاب جنوبشرق استان تهران طرح فروش انشعاب فاضلاب در ورامین را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، مراسم افتتاح این طرح با حضور امام جمعه موقت ورامین  و مدیرعامل شرکت آبفای جنوبشرق در صحن مصلی برگزار شد.

علی رضاکارگری  مدیرعامل آبفا در حاشیه این مراسم  با تشریح اجرای طرح فاضلاب در ورامین گفت: برای اجرای طرح فاضلاب شهری ورامین علی‌رغم محدودیت‌های شدید مالی 94 کیلومتر از خطوط شبکه جمع‌آوری فاضلاب به اجرا رسیده و تملک 15 هکتار زمین برای ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب نیز انجام‌شده است.

وی بابیان اینکه طرح فاضلاب در سال 1400 برای پوشش تمام جمعیت شهرستان تکمیل می شود افزود:  اجرای خط انتقال با قطر 1600 میلی‌تر نیز در مراحل پایانی است و 90 کیلومتر از شبکه‌گذاری باقیمانده و نصب 36000 فقره آحاد انشعاب و ساخت یک باب تصفیه‌خانه با ظرفیت 30000 مترمکعب در شبانه‌روز که در مرحله تشریفات انتخاب پیمانکار است.

مدیرعامل شرکت آبفا جنوب شرقی استان تهران باتاکید بر اینکه برای تسریع در بهره‌برداری از این طرح زیست‌محیطی نیاز به مشارکت شهروندان است گفت: فروش اقساطی انشعاب فاضلاب به‌صورت ویژه در شهرستان آغازشده است و شهروندان می‌توانند در ابتدا فقط با پرداخت 10 درصد هزینه خرید انشعاب، اقدام به تشکیل پرونده و خرید آن کنند و مابقی را به‌صورت اقساط بلندمدت 36 ماهه پرداخت کنند.

وی در ادامه بابیان اینکه میزان و شکل بارش در مسئله وضع آبی تأثیرگذار است، خاطرنشان کرد:میانگین میزان بارندگی در جهان سالانه 860 میلی‌متر ، در قاره آسیا 645 میلی‌متر ، میزان بارش در ایران 240 میلی‌متر و دشت ورامین کمتر از 190 میلی‌متر است و این مسئله نشان‌دهنده آن است که کشور و منطقه ما ازنظر نزولات جوی و بارشی در سطح پائینی قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آبفای جنوب شرقی استان تهران افزود: یکی از سیاست‌ها و برنامه‌های دولت و وزارت نیرو در چند سال اخیر ، مدیریت مصرف و مقابله با بحران کم آبی، بازچرخانی آب و اجرای طرح فاضلاب شهری است.

ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز فروش انشعاب فاضلاب در ورامین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..