تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری مخل نظم و امنیت در قوچان

دستگیری مخل نظم و امنیت در قوچانبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سرهنگ قدیرمصرخانی فرمانده انتظامی شهرستان قوچان گفت: در پی شکایت چند تن از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با عربده کشی و قمه کشی، نزاع و درگیری خیابانی وضرب و جرح یا استفاده از سلاح سرد اقدام به ایجاد رعب ووحشت در سطح شهر کرده است، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، فرد مورد نظررا شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک اقدام غافلگیرانه دستگیرو به مقر انتظامی منتقل کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های پلیسی به ۵ فقره شرکت در نزاع ودرگیری خیابانی، ایجادضرب وجرح با استفاده از چاقو اعتراف کرد، اظهار داشت:متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام // ح. خ


دستگیری جوانی که با عربده کشی و ایجاد نزاع خیابانی در قوچان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری مخل نظم و امنیت در قوچان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..