تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی در کاشمر

دستگیری سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی در کاشمربه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سرهنگ ابوالقاسم باقری فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر افزود: در پی وقوع یک فقره سرقت اماکن خصوصی در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهر کاشمر دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی اظهارداشت: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی سرقت انجام شده با اشراف اطلاعاتی به یکی از مجرمان سابقه دار مظنون و وی را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

سرهنگ باقری تصریح کرد: مأموران پس از چند روز اقدامات گسترده میدانی به مدارک مستدلی مبنی بر ارتکاب سرقت توسط این متهم سابقه‌دار دست یافته و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی گفت: متهم سی ساله که اعتیاد به مواد افیونی داشته و چند سابقه کیفری را در کارنامه خود یدک می‌کشد در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود، ولی با مشاهده دلایل غیر قابل انکار پلیس به ناچار لب به بیان حقیقت گشود و به ۱۲ فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف که یک مالخر نیز در همین راستا شناسایی و دستگیر شد.


فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضایی خاطرنشان کرد: در بررسی سرقت‌های انجام شده سهل انگاری و غفلت مالباختگان یکی از دلایل اصلی وقوع جرم تعیین شده است.

انتهای پیام//و. ت


پلیس آگاهی کاشمر موفق به دستگیری سارق حرفه‌ای شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی در کاشمر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..