تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وضعیت قرمز آب آشامیدنی در دهستان جامرود تربت جام

وضعیت قرمز آب آشامیدنی در دهستان جامرود تربت جامبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حقی رئیس شورای بخش مرکزی تربت جام گفت: مردم دهستان جامرود تربت جام به دلیل عدم تعیین پیمانکار از آب آشامیدنی لوله کشی محروم اند.

حقی افزود: اعتباراتی به مبلغ ۲۵۰‌میلیون تومان به مرکزدهستان جامرود (روستای چشمه گل) درخصوص برق دارکردن چاه آب که در قسمت پایین دست روستای چشمه گل ازتوابع بخش مرکزی تعلق گرفته است.

وی گفت: از زمان تخصیص این اعتبارات هیچگونه فعالیتی دراین خصوص انجام نشده و طبق پیگیر‌های صورت گرفته و ملاقات شورای اسلامی روستای چشمه گل با بخشدار مرکزی و همچنین تماس تلفنی سرپرست بخشداری مرکزی با مدیریت اداره آبفای روستایی قرار بود حتی المقدور چاه آبی که در قسمت پایین دست روستا حفر شده با این اعتبارات از نعمت برق برخوردار و پیمانکار مربوطه ظرف مدت کوتاهی مشخص شود.

وی ادامه داد: اقداماتی در این زمینه صورت نگرفته و پروژه به حالت تعلیق درآمده است که با برق‌دارشدن این چاه خط انتقال لوله آبرسانی به روستا‌های چشمه گل، کلاته الله رسان، چنگ آباد، بشیرآباد، یخک و بوته گز صورت می‌پذیرد.

وی گفت: مردم این روستا‌ها هم اکنون آب آشامیدنی خود را از طریق قنات و تانکر آبرسانی تامین می‌کنند.

فاروق مخته باز دهیار روستای چشمه گل افزود: تابستان‌ها با قطعی و کمبود آب مواجه ایم و کشاورزان مستاصل شده اند و برای امرار معاش آواره شهر‌های بزرگ کشور شده اند.

انتهای پیام//م. ط


آب آشامیدنی آرزوی دیرینه مردم دهستان جامرود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وضعیت قرمز آب آشامیدنی در دهستان جامرود تربت جام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..