تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۳۰دی ماه مانور طرح اضطراری در فرودگاه مشهد برگزار می شود

۳۰دی ماه مانور طرح اضطراری در فرودگاه مشهد برگزار می شودبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مانور دوسالانه طرح اضطراری فرودگاه مشهد، فردا ۳۰ دی (از ساعت ۹ تا ۱۲) بدون اعمال هیچگونه تأخیر و جابجایی زمانی در پرواز‌های ورودی و خروجی برگزار می‎شود.

این مانور به صورت گسترده‎ و با هدف ارزیابی آمادگی و شناسایی نقاط قوت و ضعف انجام عملیات در شرایط اضطراری و با حضور ارگان‎ها و نهاد‌های ایمنی، امدادی، آتشنشانی و امنیتی برگزار می‎شود.

از مسافران و مشایعان خواسته شده است در طول اجرای این مانور خونسردی و آرامش خود را حفظ کنند.

انتهای پیام//ف.ح

  مسافران خونسردی و آرامش خود را حفظ کنند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۳۰دی ماه مانور طرح اضطراری در فرودگاه مشهد برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..