تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صرفه جویی نیم میلیارد تومانی در هزینه مراجعان دستگاه قضایی گلستان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان گفت: مواردی مانند انحصار وراثت، آرای رسیدگی غیابی، اخطاریه‌های دعوت به رسیدگی و مانند این‌ها بر اساس قانون باید از طریق رسانه‌ها به آگاهی عمومی رسانده شود که برای مراجعان به محاکم هزینه بر بود.
وی افزود: سالانه ۵۰۰ میلیون تومان هزینه نشر آگهی‌هایی می‌شد که طرفین پرونده در محاکم استان به نشریات ارائه می‌دادند.

هادی هاشمیان افزود: با درج رایگان این آگهی‌ها در سایت روزنامه رسمی کشور که سیستمی از طریق شعب به سایت روزنامه فرستاده می‌شود در هزینه‌های طرفین پرونده‌ها صرفه جویی خواهد شد.


هاشمیان گفت: تکریم مراجعان، دسترسی راحت و متمرکز افراد به آگهی‌ها از مزایای این طرح است.


انتهای پیام/م

نیم میلیارد تومان در هزینه مراجعان دستگاه قضایی گلستان صرفه جویی شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صرفه جویی نیم میلیارد تومانی در هزینه مراجعان دستگاه قضایی گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..