تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعویض بیش از ۶ هزار متر شبکه فشارضعیف سیمی در دیواندره

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سینا چاره جو مدیر توزیع برق شهرستان دیواندره گفت: احداث ۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه فشار ضعیف جهت تامین برق متقاضیان متفرقه شهری و ۲ هزارمتر جهت تامین برق متقاضیان متفرقه روستایی از جمله این اقدامات است.

 وی افزود: بیش از یک کیلومتر کابل خودنگهدار جایگزین سیم‌های مسی سرقت شده از شبکه فشارضعیف هوایی روستا‌های رشیدآباد، گورباباعلی، زاغه علیا و باغچله شده است.

چاره جو افزود: از ابتدای سال تا کنون تعداد ۲۵ ایستگاه اختصاصی توزیع برق جدید در این شهرستان احداث شده که ۱۴۱۰ کیلوولت آمپر به ظرفیت پست‌های توزیع برق شهرستان دیواندره افزوده شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان دیواندره بیان کرد: برای این طرح‌ها در مجموع، ۵۸ میلیارد و ۷۷۶ میلیون ریال هزینه شده است.

یادآور می شود: قرار است پست هوائی وکابل کشی زمینی شهرک زاگرس شهرستان دیواندره هم تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/م

احداث   ۲۵ ایستگاه اختصاصی توزیع برق جدید در دیواندره  



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعویض بیش از ۶ هزار متر شبکه فشارضعیف سیمی در دیواندره»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..