تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دولت برای حل مشکل فضای مجازی علاقه مند است/شورای انقلاب فرهنگی باید به فضای مجازی بپردازد

آیت الله مکارم شیرازی گفت: دولت برای حل مشکل فضای مجازی علاقه‌مند است، اما دل نمی‌سوزاند و در این شرایط که دیگران کوتاه می‌آیند، مراکزی مانند شورای عالی انقلاب فرهنگی باید جور آن‌ها را نیز متحمل شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، آیت‌الله مکارم شیرازی پیش از ظهر امروز در دیدار دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی که در مدرسه علمیه امام سجاد (ع) برگزار شد،با اشاره به اهمیت فضای مجازی گفت:ما شنیدیم که در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصمیمات مهمی گرفته شده، اما اجرا نشده،در حالی که یکی از وظایف مهم این شورا رسیدگی به مسئله فضای مجازی است.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی عنوان کرد: این نهاد فرهنگی باید در زمینه برنامه‌های قرآنی و کمیت و کیفیت این برنامه‌ها اقدامات مناسبی داشته باشد و این شورا در زمینه انقلاب، مذهب و قانون اساسی نقش خود را به خوبی ایفا کند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به آسیب‌های فضای مجازی تصریح کرد: باید مشخص شود که پهنای باند به چه کسانی باید داده شود و با استفاده از پهنای باند می‌شود فضا‌های مجازی فاسد را کمرنگ کرد، اما متاسفانه این کار را نمی‌کنند.

آیت الله مکارم شیرازی افزود:یکی از مشکلات مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی این است که ضمانت اجرا ندارد و، چون ضمانت اجرایی آن قوی نیست، در عین خوب بودن مصوبات به مرحله اجرا نمی‌رسد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه ادامه داد: دولت برای حل مشکل فضای مجازی علاقه‌مند است، اما دل نمی‌سوزاند و در این شرایط که دیگران کوتاه می‌آیند، مراکزی مانند شورای عالی انقلاب فرهنگی باید جور آن‌ها را نیز متحمل شوند.

وی با اشاره به نقش مهم شورای عالی انقلاب فرهنگی در فعالیت‌های فرهنگی تصریح کرد: در حوزه و دانشگاه مشکلات علمی داریم و از سوی دیگر مشکلات سنگین فرهنگی داریم، از جمله همین فضای مجازی که مشکلات و مفاسد بالایی ایجاد کرده است.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه بیان کرد: برخی از تئاتر‌ها در زمینه موازین شرعی مشکلات مهمی دارند و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی در این زمینه مسئولیت دارند.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: اگر سه بخش برنامه‌ها، کتاب‌ها و اساتید در دانشگاه‌ها درست باشد، می‌توانیم بگوییم دانشگاهی انقلابی داریم.

آیت‌الله مکارم شیرازی با بیان اینکه گروهی در شورای انقلاب فرهنگی باید به فضای مجازی بپردازند، ابرازکرد: در گذشته تریبون‌ها در اختیار امامان جمعه و خطباء مساجد بود، اما فضای مجازی برای همه تریبون درست کرده است.

وی یادآورشد: به طور مثال این فردی که اخیراً خلع لباس شده بیش از یک میلیون پیگیرکننده و مخاطب در فضای مجازی داشته و متاسفانه اجازه ندادند سالم سازی درستی در فضای مجازی ایجاد شود.

انتهای پیام/ح

دولت برای حل مشکلات فضای مجازی دل نمی‌سوزاند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دولت برای حل مشکل فضای مجازی علاقه مند است/شورای انقلاب فرهنگی باید به فضای مجازی بپردازد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..