تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه ۱۲۷ روستای مسدود شده از برف در خلخال بازگشایی شد

ساعت: 12:02 منتشر شده در مورخ: 1397/10/29 شناسه خبر: 1450420

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال از بازگشایی راه 127 روستای مسدود شده از برف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، محمد قربانی صبح امروز در حاشیه بازدید از محورهای روستایی شهرستان خلخال به خبرنگاران گفت: طی در دو روز گذشته بارش برف سنگین راه بیش از 140 روستا در شهرستان خلخال را بست تاکنون  که راه  127 روستا تاکنون بازگشایی شده است.

وی با بیان اینکه عملیات بازگشایی مسیرهای روستایی خلخال همچنان ادامه دارد،اظهار کرد: به دلیل بارش سنگین برف در برخی نقاط روستایی امکان فعالیت دستگاه لودر و گریدر امکان نداشت که با استقرار بولدزر این مسیرها در حال بازگشایی است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال ادامه داد:  در حال حاضر بیش از 35 دستگاه ماشین‌آلات راهداری در بیش از 700 کیلومتر از راه‌های روستایی ، فرعی و اصلی به در راه‌ماندگان و گرفتاران برف وکولاک کمک می‌کنند.

قربانی ارتفاع برف در مناطق خارج از شهر و مسیرهای روستایی را بیش از 60 سانتی‌متر اعلام کرد و ادامه داد: سطح بارش در ارتفاعات بیشتر است و امید می‌رود تا آخر وقت فردا تمامی مسیرهای روستایی بازگشایی شود.

قربانی گفت: در حال حاضر راه 13 روستا در سه بخش مرکزی، شاهرود و خورش‌رستم مسدود است که راهداران در منطقه حضور دارند و عملیات تا بازگشایی نهایی  ادامه خواهد یافت.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه ۱۲۷ روستای مسدود شده از برف در خلخال بازگشایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..