تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقات آفرود قهرمانی کشور در بابلسر

ساعت: 12:59 منتشر شده در مورخ: 1397/10/29 شناسه خبر: 1450373

راند چهارم و آخرین مرحله مسابقات آفرود قهرمانی کشور به میزبانی استان مازندران در شهر بابلسر برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ،دور چهارم و آخرین مرحله مسابقات آفرود قهرمانی کشور به میزبانی استان مازندران در شهر بابلسر برگزار شد.

راند چهارم و آخرین مرحله مسابقات آفرود ( دودیفرانسیل ) قهرمانی کشور با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران و رئیس فدراسیون با شرایط بد آب و هوایی و با حضور پر شور علاقه مندان به این رشته مهیج برگزار شد.

خانوادها زیر بارش باران ساعت ها به تماشای این رقابت های جذاب نشستند.

در این راند، پوریا حسین از تهران قهرمان سال ٩٧ ، تیم استان تهران قهرمان سال و تیم استان قزوین نایب قهرمان سال ٩٧ معرفی شدند.

گفتنیست؛ مازندران دو مقام کسب کرد که در کلاس یک آقای زادمهر قلی زاده با ثبت زمان 2 دقیقه و 30 ثانیه و 089 صدم ثانیه نفر دوم در جایگاه ایستاد . همینطور در کلاس 2 امیر صفاری با ثبت زمان 2 دقیقه و 31 ثانیه و296 صدم ثانیه در جایگاه سوم قرار گرفتند .

قابل ذکر است، حضور بیش از 5 هزار تماشاگر، سردی هوای این دوره از رقابتها است، حضور بیش از 5 هزار تماشاگر، سردی هوای این دوره از رقابتها را از یاد برد .

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقات آفرود قهرمانی کشور در بابلسر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..