تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدارس کوهستانی گلستان فردا تعطیل است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازکلاس بیست؛ اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان گلستان در اطلاعیه ای برخی مدارس این استان را به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل اعلام کرد.

براساس اطلاعیه شماره یک آموزش و پرورش گلستان، در پی بارش برف و برودت هوا و بنا به تصمیم اداره کل آموزش وپرورش و ستاد مدیریت بحران استانداری گلستان، فردا شنبه 29 دیماه 1397 تعدادی از مدارس استان گلستان به شرح ذیل تعطیل اعلام می شود:

در شهرستان آزادشهر مدارس بخش چشمه ساران در دو نوبت صبح و بعدازظهر و در همه دوره های تحصیلی به غیر از شهر نوده خاندوز و روستاهای سوسرا و سه راه محمد حسین تعطیل هستن.

همچنین  در آزادشهر،دانش آموزانی که از روستاهای بخش چشمه ساران به آزادشهر و نوده خاندوز تردد می‌کنند فردا تعطیل خواهد بود.

در شهرستان مراوه تپه، کلیه مدارس بخش گلیداغ در تمامی دوره های تحصیلی و در دو نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل هستند.

درشهرستان مینودشت، کلیه مدارس دهنه چهل چای ( قلعه قافه) و کوهسارات و مدارس دهنه محمد زمان خان از روستای معرکه محله به بعد در دو نوبت صبح و بعدازظهر و در کلیه دوره های تحصیلی تعطیل خواهد بود

 درشهرستان گرگان، مدارس روستاهای شاهکوه و زیارت در دو نوبت صبح و بعدازظهر و در کلیه دوره های تحصیلی تعطیل هستند.

 در مناطق کوهستانی شهرستان کردکوی، تنها مدرسه ابتدایی حاجی آباد کوهپایه تعطیل است.

درشهرستان رامیان، مدارس روستاهای ویرو،کشکک، رضی، قورچای و الهادی در کلیه دوره های تحصیلی و در دو نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل هستند.

درشهرستان گالیکش، مدارس روستاهای قوشه چشمه، کندسکو، سیجان،پنو، لیرو، پادلدل، کیارام، فرنگ و فارسیان، در کلیه دوره های تحصیلی و در دو نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل خواهد بود.

درشهرستان علی آبادکتول، کلیه مدارس دهنه زرین گل در تمامی دوره های تحصیلی تعطیل هستند.

با شدت بارش برف و سرمای نامتعارف در برخی نقاط استان در صورت تعطیلی مدارس سایر شهرستان‌ها این موضوع اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 به علت ادامه بارش برف و باران در مناطق کوهستانی و کاهش دمای هوای 14 درجه سانتیگرادی در استان عبور و مرور به سختی انجام می شود .

گفتنی است؛ براساس اعلام هواشناسی استان گلستان این وضعیت تا روز یکشنبه ادامه دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدارس کوهستانی گلستان فردا تعطیل است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..