تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گردنه امین الله و ترکمن مسدود شد

ساعت: 20:58 منتشر شده در مورخ: 1397/10/28 شناسه خبر: 1450244

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: بارش برف و متعاقب آن کولاک شدید و مه غلیظ، موجب بسته شدن گردنه های امین الله در غرب بجنورد و تخته باغلق در محدوده تنگه ترکمن شهرستان راز و جرگلان در شمال این استان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ علیرضا حسین زاده جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اینک پلیس از تردد خودرو در محور بجنورد - جنگل گلستان در محل گردنه امین الله و نیز تخته باغلق در مسیر شهرستان مرزی راز و جرگلان به علت کولاک شدید و مه جلوگیری می کند.
وی با اشاره به الزامی شدن استفاده از زنجیر چرخ برای خودروهای عبوری در محورهای این استان، اظهار داشت: با توجه به وضعیت فعلی، تا اطلاع ثانوی تردد کشنده و کامیون نیز در محورهای امین الله و تخته باغلق ممنوع شده است.
وی افزود: هم اکنون نیروهای راهداری در حال نمک پاشی این محورها هستند تا هرچه زودتر بازگشایی شده و رفت و آمد خودروها در آن برقرار شود.
وی گفت: اکنون بارش خفیف برف در محور چمن بید - دشت و بجنورد - اسدلی در محدوده روستای مهنان نیز ادامه دارد که موجب لغزندگی مسیر شده است.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی اظهار داشت: مابقی محورهای ارتباطی استان نیز لغزنده و رعایت نکات ایمنی در تردد از آنها ضروری است.
با ورود سامانه ای بارشی به استان خراسان شمالی از روز پنجشنبه، وزش باد شدید و بارش باران این استان را فراگرفت که به تدریج از روز جمعه این بارش ها به صورت برف در ارتفاعات و نقاط کوهستانی کولاک برف و مه پدیدار شد که تا شنبه شب ادامه می یابد.
اداره کل هواشناسی خراسان شمالی کاهش تا 14 درجه ای دمای هوای این استان در اوایل هفته آینده را پیش بینی کرده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گردنه امین الله و ترکمن مسدود شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..