تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازداشت مجری شبکه پرس تی وی تناقض آشکار در رفتار مدعیان آزادی بیان است/نسل امروز باید به افتخارات ۴۰ ساله انقلاب وصل شود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد در نماز عبادی و سیاسی جمعه در محل مصلی امام خمینی(ره) بجنورد اظهار کرد: انقلاب اسلامی هدیه ای آسمانی و تحولی خدایی است و جان مایه آن معنویت است که با هیچ معیاری قابل مقایسه نیست فهم غربی ها در حد درک انقلاب اسلامی نیست.

حجت الاسلام یعقوبی افزود: هدف مردم ایران از انقلاب اسلامی حاکمیت قرآن بر جامعه بود که می توان گفت مهمترین دست آورد این انقلاب نیز مورد مذکور بوده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تاکید کرد: چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را با افتخار به گذشته و امید به آینده، جشن خواهیم گرفت.

 ویدر ادامه با اشاره به قرار گرفتن در ایام فاطمیه و آغاز مراسم های فاطمه اول در استان، گفت: انقلاب اسلامی محمدی، علوی و فاطمی است.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی به ویژگی های بسیار حضرت فاطمه (س) اشاره کرد و افزود: این بانوی بزرگ مدافعی تمام قد از حرم و حریم ولایت و اهل بیت بود که در خط مقدم مبارزه کرد و با فریادهای رسا جامعه خواب آلود زمان را بیداری بخشید و بصیرت داد.

وی به نشست 11 تن از استانداران که روز گذشته انجام شد نیز اشاره و ابراز امیدواری کرد: این اتفاق تجربه خوبی برای استان باشد و توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر استان را رقم بزند.

بازداشت مجری شبکه پرس تی وی تناقض آشکار در رفتار مدعیان آزادی بیان است

 

به گزارش عصر اترک از شیروان، حجت الاسلام کوثری امام جمعه شیروان در خطبه این هفته نماز جمعه شیروان نظم و انظباط را نشانه جامعه ایمانی و تکامل یافتگی آن برشمرد.

وی با ذکر آیات و روایات گفت: تقوا و نظم دو توصیه مهم حضرت علی (ع) به همگان است و خداوند سخت ترین مجازات را برای برهم زنندگان نظم اجتماعی مقرر نموده اند.

امام جمعه شیروان در ادامه ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهارکرد: ایشان الگوی معنویت ، حجاب و عفاف ، سخاوت و ایثار و مبارزه سیاسی در دفاع از حریم ولایت و گرمابخش کانون خانواده و در همسرداری و تربیت فرزندان و مردم دوستی و عبادت است.

حجت الاسلام کوثری تاکید کرد: جامعه امروز اگر از این الگوی الهی که تمام خوبی ها در او جمع است پیروی نماید سعادت دنیا و آخرت شامل حالش خواهد شد.

وی با گرامیداشت روز غزه پیروزی مردم فلسطین در جنگ ها را نماد مقاومت برشمرد و در پایان بازداشت مجری شبکه پرس تی وی را تناقض آشکار مدعیان دروغین آزادی بیان و آنرا نشانه افول و ضعف آمریکا برشمرد.

 

 

دشمن به دنبال خدشه زدن به جایگاه ولایت است

به گزارش عصراترک،امام جمعه جاجرم در خطبه های این هفته ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا (س) ابراز داشت: مهمترین دغدغه حضرت فاطمه این بود که مبادا امت و ولایت را تنها بگذارند.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال این است که جایگاه ولایت را خدشه دار کند گفت: این ملت فاطمی به تمام مستکبران اعلام می کند که تا زمانی که زنده ایم پشتیبان ولایت خواهیم بود و مستکبرین عالم را شکست خواهیم داد.

 حجت الاسلام موسوی با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی افزود: دشمن بارها اعلام کرد که نخواهیم گذاشت ملت ایران چهلمین سالگرد را جشن بگیرد اما کور خوانده است.

 وی دستاورد انقلاب اسلامی را برشمرد و گفت: الحمدالله پیشرفت های بسیار خوبی داشتیم مسئولین باید تلاششان را بیشتر کنند تا باقی مشکلات کشور حل شود.

انتهای پیام/

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازداشت مجری شبکه پرس تی وی تناقض آشکار در رفتار مدعیان آزادی بیان است/نسل امروز باید به افتخارات ۴۰ ساله انقلاب وصل شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..