تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود نرم افزار طراحی کاراکترهای سه بعدی – Autodesk MotionBuilder 2019

Autodesk MotionBuilder نام یکی از برترین نرم افزار های ساخت کاراکترهای سه بعدی می باشد که توسط کمپانی بزرگ Autodesk طراحی و ساخته شده است. نرم افزار Autodesk MotionBuilder توانایی انیمیشن سازی را ارتقا داده و کمک می کند تا انیمیشن های با کیفیتی ساخته شود.ضبظ ، ویرایش و پخش مجموعه شخصیت های انیمیشنی در یک محیط تعاملی و بهینه شده برای انیماتورها و کارگردانان بپردازید.

شما به کمک این نرم افزار میتوانید طراحی های سه بعدی انجام دهید برای مثال به طراحی شخصیت ها و کاراکتر های سه بعدی بپردازید. کمپانی Autodesk در افزار MotionBuilder خود قدرت بالایی در پردازش تصاویر به صورت لحظه ای قرار داده است . این نرم افزار دارای موتور متحرک سازی سه بعدی و Real-Time می باشد که کمک زیادی در طراحی های شما خواهد داشت. همچنین این نرم افزار امکان برنامه نویسی به زبان های C++ و Python را نیز دارا می باشد.

دانلود-نرم-افزار-AUTODESK-MotionBuilder

info

MotionBuilder® 3D character animation software for virtual production helps you to more efficiently manipulate and refine data with greater reliability. Capture, edit, and play back complex character animation in a highly responsive, interactive environment, and work with a display optimized for both animators and directors.

سیستم مورد نیاز

CPU: 64-bit Intel® or AMD® multi-core processor
Graphics Hardware: Refer to the Recommended Hardware wizard for a detailed list of recommended systems and graphics cards
RAM: 4 GB of RAM (8GB recommended)
Disk Space: 2GB of free disk space for install

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود نسخه های قدیمی راهنمای دانلود گزارش خرابی گزارش نسخه جدید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود نرم افزار طراحی کاراکترهای سه بعدی – Autodesk MotionBuilder 2019»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..