تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز ۳۰۰ کیلومتر زیرساخت فیبرنوری در اردبیل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، بهروز رزمی بیلن کرد: در راستای توسعه اشتغال در این حوزه در سطح استان اقدامات گسترده‌ای انجام شده که شاهد تداوم این اقدامات خواهیم بود بطوریکه در فروردین و اردبیهست ۹۵ شرکتهای اردبیل در حد فروش دوربین مدار بسته بوده اند که خوشبختانه در این ۲ سال بالغ بر ۵ مورد نشست اشتغال برگزار شده این نشست ها برای اولین بار توسط اداره ارتباطات وفناوری در سراسر استان برگزار شد که مورد استقبال خوبی بوده است.

وی برگزاری دوره استارت آپ ویکند را یادآور شد وگفت: این دوره به معنی آغازی در هفته هست که در این خصوص دوره اموزشی ۳ روزه حدود ۲۰مورد برگزار شده این سمینار آموزشی که توسط اداره ارتباطات آغاز شده حدود ۱۰۰ تیم استارتاپی مشغول به فعالیت هستند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از ارتقای رتبه استان اردبیل در زمینه ارتباطات وفناوری خبر داد و گفت: برای علاقه مندان این رشته تسهیلات از ۱۵ میلیون تا ۳ میلیارد تومان با سود بانکی ۴ الی ۱۲ درصد داده می شود.

رزمی بیان کرد: این استارتاپ ها بیشتر در زمینه بازی های کامپیوتری و انیمیشن مورد استقبال بوده است ولی موضوع استارتاپ محدود نبوده است بلکه در زمینه های دیگر یز فعالیت داشته اند.

طبق گفته بهروز رزمی استان اردبیل در خصوص ICT ارتباطات واطلاعات در سال ۹۴ رتبه ۲۰ کشوری داشته که در این دو سال گذشته اخرین امار که وزارت منتشر کرده رتبه ۱۲ کشوری را شامل می شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل افزود: در خصوص IDIشاخص توسعه ودسترسی به اینترنت در سال ۹۴ رتبه ۲۲ را داشته که طی ۲سال گذشته توانسته رتبه ۱۷ کشوری را بدست آورد.

وی بیان کرد: در شاخص توسعه ارتباطات روستایی نیز رتبه ۳ کشوری را در سال ۹۷ کسب کرده ایم این امار مستند و مورد تایید وزارت کشوری قرار دارد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری استان اردبیل با بیان اینکه ۴ رقم آخر شماره تلفن ثابت مشترکان تغییر نمی کند، بیان کرد: در روزهای اخیر به دلیل  تغییر تلفن خانگی و اینترنت مشترکین به خاطر ارتقای  فیبر نوری سعی و تلاش بر این شد تا رقم ۴ شماره تلفن هموطنان تغییر نکند.

بهروز رزمی با حضور در دفتر ساوالان خبر اظهار کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان اردبیل تعدادی ادارات دولتی و خصوصی در زیر مجموعه خود دارد و به عنوان نماینده وزیر بر استان و ناظر بر چهار اداره کل و شرکت بخش خصوصی است.

وی با بیان اینکه چهار اداره کل از جمله اداره کل پست، مدیریت پست بانک استان و اداره کل ارتباطات زیرساخت که وظیفه بین شهری، بین استانی و بین‌المللی در فیبر نوری را بر عهده دارد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری استان اردبیل  با بیان اینکه چهارمین اداره دولتی اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی  است که مشکلات تلفن همراه و اینترنت را برطرف می‌کند.

رزمی با برشمردن ادارات خصوصی یادآور شد: مهمترین اپراتور مخابرات است که کاملا بخش خصوصی و به عنوان متولی تلفن ثابت ارائه خدمات می‌کند.

وی با بیان اینکه مخابرات به عنوان پیمانکار همراه اول است، عنوان کرد: مخابرات با قراردادی که با همراه اول منعقد کرده است و در کنار آن ایرانسل، رایتل، های وب، شاتل و آسیا تک را پشتیبانی می‌کند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری استان اردبیل با بیان اینکه زیرساخت ۳۰۰ کیلومتر فیبر نوری در استان اردبیل آغاز شده است، ادامه داد: تمام سعی و تلاش بر این است تا برهموطنان ریالی خسارت وارد نشود.

۴۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز ۳۰۰ کیلومتر زیرساخت فیبرنوری در اردبیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..