تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خوشحالی استقلالی‌ها از بازگشت سه ستاره

عضای تیم فوتبال استقلال به ۳ بازیکن این تیم در اردوی ترکیه تبریک گفتند.

به گزارش شمانیوز، تیم فوتبال استقلال پنجشنبه در دیداری دوستانه در کمپ امیر اسپورت ترکیه با اسپورتیو نایسیونال رومانی بازی کرد و دو بر یک شکست خورد. در این بازی، وینفرد شفر از سه بازیکن به نام‌های داریوش شجاعیان، محسن کریمی و مرتضی آقاخان استفاده کرد.


بازیکنانی که به دلیل مصدومیت در نیم‌فصل اول حضور نداشتند. شجاعیان عملکرد نسبتا مطلوبی داشت و کریمی هم تک گل استقلال را به ثمر رساند. پس از پایان بازی، کادر فنی و بازیکنان حضور این سه بازیکن را در ترکیب استقلال تبریک گفتند و از اینکه می‌توانند پس از ماه‌ها بازی کنند، ابراز خوشحالی کردند، به خصوص شجاعیان که مدت‌هاست آماده حضور در ترکیب استقلال است./افکارنیوز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خوشحالی استقلالی‌ها از بازگشت سه ستاره»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..