تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۱ توافق برای سرمایه گذاری معادن کوچک مقیاس منعقد شده است

در راستای احیا و توسعه معادن کوچک مقیاس از مجموعه ۲۸ درخواست انجام شده برای حضور و مشارکت در سرمایه گذاری در معادن کوچک مقیاس توسط متقاضیان در حال حاضر ۱۱ توافق نهایی منعقد و امضا شده است که در میان آن‌ها ۲ سرمایه گذار خارجی نیز از کشور استرالیا و اکراین نیز حضور دارند

به گزارش شمانیوز: در راستای احیا و توسعه معادن کوچک مقیاس از مجموعه ۲۸ درخواست انجام شده برای حضور و مشارکت در سرمایه گذاری در معادن کوچک مقیاس توسط متقاضیان در حال حاضر ۱۱ توافق نهایی منعقد و امضا شده است که در میان آن‌ها ۲ سرمایه گذار خارجی نیز از کشور استرالیا و اکراین نیز حضور دارند، همچنین ۴ تفاهم نامه پژوهشی نیز با دانشگاه‌ها و مرکز پژوهشی زمین شناسی در حال نهایی شدن هست که هدف آن توسعه فرآوری و پایلوت‌های سیار، بررسی پژوهشی بازار و هماهنگی برای برگزاری دوره‌های آموزشی نیاز محور در راستای تقویت و توسعه معادن کوچک مقیاس و استفاده از فرصت‌های دانشگاهی با تعریف پروژه‌های نیاز محور در حال نهایی شدن می‌باشند.

در این راستا بررسی‌های آماری و هماهنگی مرتبط با ۵ استان کشور با تکیه بر مناطق کمتر توسعه یافته و دارای پتانسیل معدنی انجام شده و پردازش اطلاعات مکانی و اولویت بندی به منظور معرفی محدوده‌های مستعد به سرمایه گذاران در حال بررسی و کارشناسی می‌باشد که به محض آماده شدن نتایج، معرفی این محدوده‌ها به متقاضیان سرمایه گذاری انجام خواهد شد و ۳ استان دیگر نیز در حال هماهنگی اولیه برای اخذ آمار و اطلاعات اولیه می‌باشند.

لازم به ذکر است در نقشه راه معدن "بند ۴۸ راهبرد ۴ " تاکید بر شفاف سازی حمایت‌های دولت از معادن کوچک مقیاس شده است که نشان از توجه ویژه به این بخش به عنوان موتور محرک توسعه و اشتغال پایدار در مناطق کمتر توسعه یافته خواهد بود.

گفتنی است بهمن ماه سال گذشته، تفاهم نامه‌ای بین خانه معدن، انجمن سنگ آهن و برخی شرکت‌های بزرگ مصرف کننده مواد معدنی منعقد شد و در نهایت شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران به عنوان مجری طرح، اقدامات و هماهنگی لازم را آغاز کرد.

منبع:شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۱ توافق برای سرمایه گذاری معادن کوچک مقیاس منعقد شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..