تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقوی: نباید زحمات ۸ ساله کی‌روش را به خاطر یک حرف از بین ببریم

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد تقوی بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال درباره شرایط این روز‌های تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا گفت: در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا انتظاری که از برخی تیم‌های مدعی داشتیم به نوعی غیر قابل تصور بود. تیم ملی فوتبال عربستان آنطور که باید نتوانست خوب بدرخشد و تیم قطر این تیم را شکست داد.

در جام ملت‌ها فقط ایران انتظارات را برآورده کرده است

او ادامه داد: همچنین تیم ملی فوتبال ژاپن هم نسبت به دیدار‌های گذشته اش در آسیا بسیار متفاوت بود و تنها تیمی که انتظارات را برآورده کرد تیم ملی ایران بود و شاید خیلی از افراد معتقد بودند ایران همانند همیشه مقابل عراق ظاهر نشد، اما نقطه مثبت این تیم این بود که با هدف بازی کرد در حالی که عراقی‌ها با احساس بازی می‌کردند و با تمام وجود سعی داشتند ضعف‌های خود را با دوندگی پوشش دهند، اما تیم ملی ایران هوشمندانه بازی کرد. درست است که در این بازی پیروز نشد، اما به چیزی که می‌خواست رسید. تیم ایران با هدف به همه چیز رسید.

نگاه کی روش بر گرفته از نگاه فرگوسن است

او درباره جوی که علیه کی روش راه افتاده بیان کرد: فکر می‌کنم این یکی از موضوعاتی است که به تیم ملی کمک می‌کند. فراموش نکنیم کی روش سال‌ها دستیار فرگوسن بوده و فرگوسن همیشه به بازیکنانش القا می‌کرده که تمام دنیا به دنبال این هستند تا منچستریونایتد شکست بخورد و به نوعی کی روش چنین روحیه‌ای را به بازیکنان ایران داده است.

نباید زحمات ۸ ساله کی روش را به خاطر یک حرف از بین ببریم

تقوی افزود: منطقی نیست برخی مقابل حرف‌های کی روش جبهه می‌گیرند. کی روش ۸ سال در ایران زحمت کشیده و نباید با یک حرف زحمات او را نادیده گرفت. کی روش نگاهش ملی است. چطور می‌شود شرایط برای تیم ملی فراهم نیست، اما برای یک تیم باشگاهی تمامی امکانات فراهم است.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان عنوان کرد: نباید با احساسات مردم بازی کرد. اگر کی روش حرفی زده مسئولان جواب او را بدهند. نباید کی روش را به جایی ببریم که سرش را از تنتش جدا کنیم. باید با حرف جواب کی روش را داد.

او ادامه داد: آیا ما قبل از کی روش بازی مالکانه داشتیم؟ کی روش فوتبال ما را تغییرداد و نقطه ضعف ما را در دفاع رفع کرد. ما در خط دفاعی بد گل می‌خوردیم، اما اکنون تیم خوبی داریم ما باید ببینیم از کی روش چه چیز می‌خواهیم. باید در رده باشگاهی و پایه کار کنیم. من در موردم کی روش سرمربی تیم ملی ایران صحبت می‌کنم نه کی روش پرتغالی. شاید این مربی یک سری اخلاق‌های مخصوص به خود داشته باشد که من نپسندم و شاید اینطور هم نباشد، اما در هر حال باید بگویم اگر در مورد کی روش سرمربی تیم ملی ایران حرف می‌زنیم نباید دستاورد ۸ ساله او را زیر سوال ببریم.

او در مورد بازی ایران مقابل مقابل عمان گفت: بازی با عمان سخت خواهد بود. تیم عراق نشان داد هر تیمی که مقابل ایران دوندگی زیادی داشته باشد ایران را با مشکل مواجه می‌کند. ایران بازی راحتی ندارد و مسابقه با عمان سخت است، اما ایران تیمی با تجربه و با تیم‌های دیگر متفاوت است.

بیشتر بخوانید:

هافبک مصدوم عمان به دیدار مقابل ایران می‌رسد

ملی پوش فوتبال عراق زیر ذره‌بین آلمانی‌ها

عذرخواهی "مهدی تاج" از مردم ایران در فضای مجازی + عکس

انتهای پیام/

آخرین اخبار از جام ملت‌های آسیا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقوی: نباید زحمات ۸ ساله کی‌روش را به خاطر یک حرف از بین ببریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..