تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کانو: بازی آسانی مقابل ایران نخواهیم داشت

۸۲۱۶۸۸

۲۶۶ بازدید

کاپیتان عمان پیش از با ایران گفت: بازیکنان تجربه لازم برای حضور در این بازی را دارند.

خبرگزاری فارس: تیم ملی کشورمان فردا (یکشنبه) از ساعت 20:30 به وقت تهران در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا 2019 به مصاف تیم ملی عمان می رود.

احمد کانو، بازیکن عمان پیش از دیدار با ایران گفت: بازیکنان تجربه لازم برای حضور در این بازی را دارند. بدون شک این دیدار سختی خواهد بود. ایران نیز تیم قدرتمند و باتجربه ای است. ما تلاش می کنیم تا در این دیدار برنده باشیم و هوادارانمان را خوشحال کنیم.

کاپیتان عمانی ها افزود: ما برای این دیدار کاملا آماده هستیم. تمرینات خوبی را انجام دادیم و سرمربی نکته های تاکتیکی را به ما بازگو کرد و ان شا الله بتوانیم نتیجه مطلوب را کسب کنیم و به مرحله بعد راه پیدا کنیم.

کانو افزود: شرایط برای هر دو تیم یکسان است. تیم عمان و ایران در دو بازی اخیرشان نمایش خوبی را داشتند و این بازی برای هر دو تیم سخت خواهد بود. ایران قدرتمند است ولی ما نیز خودمان را برای این بازی سخت آماده کردیم. ما در این دیدار تلاش می کنیم تا از فرصت های به دست آمده نهایت استفاده را کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کانو: بازی آسانی مقابل ایران نخواهیم داشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..