تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلالی: نگران سقوط نساجی نیستم

۸۲۱۶۸۵

۱۳۹ بازدید

خبرگزاری فارس: مجید جلالی سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی مازندران در حاشیه تمرین امروز این تیم گفت: امیدوارم خداوند به ما کمک کنیم تا منشا خدمت به مردم خوب و هواداران نساجی باشیم. از امروز تمرینات را شروع می کنیم و هدف ما این است از تیم متوسط خارج شده و تیم خوبی شویم. این کار حتما عملی خواهد شد اما حمایت همه جانبه از سوی مسئولان و هواداران می خواهد. در ارکان باشگاه این اراده را دیدیم و قبل از آغاز کار از مربیان قبلی تشکر می کنم و امیدوارم امانت دار خوبی باشم.

جلالی درباره امضای قراردادش با باشگاه نساجی افزود: قرار بود امروز قرارداد را امضا کنیم، اما آقای حدادیان در سوگ یکی از اقوامش است و آقای صنیعی‌فر هم نتوانسته از دبی به تهران بیاید و به همین دلیل قرارداد امروز امضا نشد، اما به دلیل اعتمادی که به مسئولان باشگاه دارم و به خاطر تعهدی که به هواداران نساجی احساس می‌کنم، کارم را از امروز آغاز کردم و از چند روز دیگر قرارداد هم امضا خواهد شد.

سرمربی جدید نساجی در خصوص اینکه به نظر می‌رسد کار او در این تیم نسبت به پیکان سخت‌تر است، اظهار داشت: با اطمینان می‌گویم که شرایطم با دو سال و نیم قبل که کارم را در پیکان آغاز کردم، فرقی نکرده و حتی به نظرم کار در پیکان سخت‌تر بود؛ چراکه با هر بازیکنی که برای حضور در پیکان تماس می‌گرفتم، حاضر به حضور در این تیم نمی‌شد و می‌گفت پیکان گزینه سقوط است و کار سختی داشتیم تا این تیم را به ثبات رساندیم. الان هم ۵ نفر از بازیکنان اصلی نساجی نیامدند و به هر حال این مشکلات وجود دارد و وظیفه ما این است که این چالش‌ها را برطرف کنیم. ۱۴ بهمن باید با ذوب‌آهن در اصفهان بازی کنیم و زمانی نداریم تا این مشکلات مرتفع شود.

جلالی در پاسخ به این سوال که لیست ورود و خروج بازیکنان مورد نیاز و مازادش را به باشگاه اعلام کرده یا نه، گفت: اسامی‌ که نیاز بود را تهیه کردم و لیست را روز گذشته به مسئولان باشگاه دادم.

وی در خصوص اینکه هدفش در نساجی چیست، گفت: هدف اول این است که بتوانیم نساجی را در لیگ برتر نگه داریم.

سرمربی جدید نساجی در خصوص برنامه‌هایش برای آماده‌سازی نساجی افزود: در حوزه بدنی برنامه‌های کوتاه‌مدت وجود دارد که من روز گذشته روی آنها متمرکز شدم. ما در فاصله زمانی که داریم، باید کار را انجام دهیم. دو ماه لیگ تعطیل بود و ما یک ماه و نیم آن را از دست دادیم. دقیقا دو هفته فرصت داریم تا کار کنیم و این هم از سختی‌های کار ماست.

جلالی در مورد رویارویی‌اش با هواداران نساجی خاطرنشان کرد: قبل از اینکه در نساجی مسئولیت بگیرم هم ارتباط خوبی با هواداران این تیم داشتم و برای آنها ارزش قائل بودم؛ چراکه آنها بهترین هستند و برای دیدار با آنها لحظه‌شماری می‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که نگران سقوط نساجی نیستید، گفت: اگر ذره‌ای تردید داشتم این مسئله را قبول نمی‌کردم، اما با همکاری مسئولان باشگاه و پشتیبانی به آن موضوع خواهیم رسید.

سرمربی جدید نساجی در خصوص اینکه آیا از مربیان مازندرانی هم در لیستش استفاده خواهد کرد یا خیر، افزود: سعی می‌کنم یک مربی از مازندران در کادر فنی داشته باشم.

جلالی در خصوص اینکه تمرینات تیم نساجی به قائم شهر منتقل خواهد شد یا خیر، گفت: با مسئولان باشگاه در این زمینه صحبت کردم، اگر بخواهیم از ظرفیت آنجا استفاده کنیم باید تمرینات را به قائم‌شهر ببریم، اما گویا امکانات آنجا کافی نیست و اگر امکانات آنجا کافی باشد خوب است که تمرینات را به آنجا ببریم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلالی: نگران سقوط نساجی نیستم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..