تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امروز؛ آغاز ثبت نام پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی/ امکان جذب ۳۹۰ هزار داوطلب

توکلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

امروز؛ آغاز ثبت نام پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی/ امکان جذب ۳۹۰ هزار داوطلبحسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: بر اساس مصوبه شانزدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش روز چهارشنبه ۱۲ دی ماه ۹۷ پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در بهمن ماه ۹۷ و مهر ماه ۹۸ در دو بخش انجام می‌شود، اطلاعیه و مدارک لازم جهت پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در ورودی بهمن ماه ۹۷ بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در مرحله بهمن ماه ۹۷ تعداد ۸ هزار و ۷۷۱ کد رشته محل وجود دارد که در این مرحله ۳۹۰ هزار نفر در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی می‌توانند جذب شوند.

۱۰ بهمن ماه،  آخرین مهلت  ثبت نام برای پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور با اشاره به اینکه بر اساس مصوبه شانزدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش ظرفیت پذیرش ورودی بهمن ماه ۹۷ تعداد ۳۹۰ هزار نفر است، افزود: ثبت نام برای پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی ورود بهمن ماه ۹۷ از امروز شنبه ۲۹ دی ماه آغاز و تا پایان ساعت اداری چهارشنبه ۱۰ بهمن ماه ۹۷ ادامه دارد و افراد متقاضی  باید به مؤسسه یا مؤسسات آموزش عالی مراجعه کنند.

توکلی ادامه داد: بر اساس مصوبه مذکور تنها در صورتی که در کد رشته‌ای ظرفیت خالی باقی مانده باشد در ورودی مهر ماه ۹۸ داوطلبان می‌توانند بر اساس سوابق تحصیلی اقدام به انتخاب کد رشته محل مورد علاقه خود کنند.

وی تأکید کرد: آن دسته از داوطلبان که در آزمون سراسری ۹۷ یا مرحله تکمیل ظرفیت همچنین در دوره نیمه متمرکز قبول شده‌اند، می‌توانند در مرحله پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی اقدام کنند که در صورت قبولی اولیهف قبولی قبلی این داوطلبان لغو می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امروز؛ آغاز ثبت نام پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی/ امکان جذب ۳۹۰ هزار داوطلب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..