تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فال روزانه ۲۹/ ۱۰/ ۱۳۹۷

۸۲۱۵۲۴

۱۴۹۰ بازدید

 

فال روزانه ۲۹/ ۱۰/ ۱۳۹۷

فال روزانه شنبه 29 دی 1397

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 29 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! هر چه غصه و دل نگرانی داشتید، دور بریزید زیرا روزهای فوق العاده ای در پیش است. کافی است به خودتان کمی زمان دهید تا همه چیز بر وفق مرادتان اتفاق افتد. سعی کنید که کارهای بی اهمیت را کنار بگذارید و بیشتر روی هداف های مهم زندگی تان تمرمز کنید. ماه اردیبهشت فرصت های شغلی تازه ای برایتان فراهم خواهد شد. همان فرصت های طلایی که مدت ها انتظارش را می کشیدید. سعی کنید تمام تمرکز تان را در آن ماه روی کارتان بگذارید. به دانش که سالها قبل به دست آورید اکتفا نکنید و سعی کنید در کلاس های مختلف ثبت نام کنید تا بتوانید به پیشرفتی که در ذهن دارید برسید. زندگی عاطفی شما امسال در اوج خود خواهد بود، سعی کنید که اطرافیان تان را خشنود نگه دارید تا در مواقع نیاز بتوانید از کمک هایشان استفاده کنید. سعی کنید در هر راهی که قدم می گذارید، اطمینان داشته باشید. با شک و تردید به هیچ چیزی نخواهید رسید. اردیبهشت، مهر و آبان از بهترین ماههای سال شما خواهد بود.

فال روزانه ۲۹/ ۱۰/ ۱۳۹۷

شاید شما تمام انرژی خود را برای رسیدن به آنچه از ته دل می خواهید، به کار گرفته اید اما نتیجه چیز دیگری از آب در آمده ست. احساس می کنید که دچار پوچی شده اید اما این هم جزو طبیعت زندگی است. اجازه ندهید انرژی های منفی شما را از هدف هایتان دور کند. جسارت و اراده کلید موفقیت شما در چنین روزی است. در رابطه عاطفی تان دچار تردید شده اید اما بدانید که هر رابطه ای مشکلات خود را دارد. اگر زود پا پس بکشید، در آینده پشیمان خواهید شد.

فال روزانه ۲۹/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز سرتان به شدت شلوغ است و پروژه های زیادی روی سرتان ریخته که احساس ناتوانی می کنید. اما این را بدانید که این شرایط سریع تر از آنچه فکرش را بکنید خواهد گذشت. شما در موقعیت های بدتر از این هم بوده اید پس به خودتان ایمان داشته باشید و به راهتان ادامه دهید. اگر چه استقلال را دوست دارید اما بهتر است که از دوستان تان کمک بگیرید. به زودی آنجا که فکرش را نمی کنید تغییری در زندگی تان ایجاد خواهد شد که بر روحیه تان تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.

فال روزانه ۲۹/ ۱۰/ ۱۳۹۷

رازی در سر دارید که بر دوش تان سنگینی می کند، امروز زمان آن است پرده از این راز بردارید و آن را با دیگران در میان بگذارید. مطمئن باشید که آنها نیز شما را درک خواهند کرد. اگر در روابط عاطفی خود به مشکلی برخورده اید، سعی کنید امروز کمی بیشتر انعطاف پذیر باشید. هر چه با دیگران بیشتر راه بیایید، به نفع تان خواهد بود. پیشنهادی به شما شده که کمی نگرانتان کرده است، شاید بد نباشد که قبل از هر تصمیمی خوب در مورد آن تحقیق کنید.

فال روزانه ۲۹/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز ترجیح می دهید تنها باشید و به خودتان کمی استراحت دهید. اگر چه مشفله کاری زیادی ندارید اما ذهن تان به شدت درگیر است و همین موضوع شما را پریشان کرده است. اگر کمی بی خیال تر باشید، همه چیز به سرعت رد خواهد شد. سفری در راه دارید که تجربه های خوبی را برایتان به همراه خواهد داشت و روحیه تان را تغییر می دهد. امروز زمان خوبی برای صحبت های جدی به خصوص با شریک زندگی تان نیست. آن را به روز دیگری موکول کنید.

فال روزانه ۲۹/ ۱۰/ ۱۳۹۷

مدت هاست به دنبال دریافت حقیقتی هستید، امروز فرصت کشف آن را پیدا خواهید کرد. این روزها برایتان شیرین و لذت بخش شده است. قدر این آرامش فکری را بدانید و خودتان را از خاطرات تلخ گذشته دور نگه دارید. با فردی ملاقاتی خواهید داشت اگر همه چیز آنطور که شما می خواهید پیش نرفت، نگران نشوید. اگر این رابطه برایتان ارزش دارد، به یکدیگر فرصت بیشتری دهید. مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد.

فال روزانه ۲۹/ ۱۰/ ۱۳۹۷

روزهای سختی را پشت سر گذاشتید و وقت آن است که کمی هم به خود و زندگی تان فکر کنید و روی هدف هایی که در پیش دارید متمرکز شوید. شما بهتر از هر شخص دیگری می دانید که برای رسیدن به آرامش چه چیزهایی لازم است. فقط اشکال شما اینجاست که مسائل را پیچیده و سخت می کنید. اگر کمی ساده تر بیاندیشید، ذهن تان نیز در آرامش بیشتری خواهد بود. فردی از راه دور حواس اش به شماست، اگر فکر می کنید که باید به او نزدیک شوید، امروز فرصت مناسبی ست.

فال روزانه ۲۹/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز بر خلاف روزهای دیگر مشغله های هر روز را ندارید، بنابراین بهترین فرصت است تا به مسایل جدی تر بپردازید. اگر به فکر خرید چیزی هستید، همین امروز دست به کار شوید. اگر چه فرد عجولی هستید اما یادتان باشد که با صبر است که به بهترین چیزها خواهید رسید. به زودی توسط یکی از دوستان تان سورپرایز خواهید شد. سعی کنید که کارهای خوب اطرافیان تان را بی جواب نگذارید در غیر این صورت کم کم دوستان خوب تان را از دست خواهید داد.

فال روزانه ۲۹/ ۱۰/ ۱۳۹۷

به زودی خبری می شنوید که هم برایتان احساس شادی و هم ناراحتی به همراه دارد اما سعی کنید ذهن تان را بیش از این درگیر نکنید. با گذشت زمان می فهمید که همه چیز به نفع تان تمام خواهد شد. به دنبال تغییری در زندگی تان هستید اما بهتر است که تا انتهای سال دست نگه دارید. این روزها هر چه ثبات قدم بیشتری داشته باشید بهتر است. اگر مجرد هستید، به میهمانی دعوت می شوید که بهتر است در آن حضور یابید. ارتباط شما با فردی در این میهمانی شکل می گیرد که روزهای خوشی را به همراه خواهد داشت.

فال روزانه ۲۹/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز رفتارهای اطرافیان تان برایتان غیرعادی شده است، فکر نمی کنید که این شمایید که تغییر کرده اید؟ بهتر است که امروز ارتباطات خود را محدود کنید و به کارهایی که نیاز به تمرکز دارند بپردازید. در مورد موضوعی مدام خیالبافی می کنید، اگر بدانید که واقعیت بسیار شیرین تر از خیال تان است همین حالا دست برای محقق کردن آرزوهایتان دست به کار می شوید. شاید امروز بد نباشد که اولین قدم را بردارید. دوستی بعد مدت ها با شما تماس می گیرد، کینه ها را کنار بگذارید و با او با روی خوش برخورد کنید.

فال روزانه ۲۹/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز به دنبال کارهای گروهی باشید زیرا هیجان و به تبع انگیزه بیشتری به شما می دهد. اگر چه شما فرد مستقلی هستید اما ما گاهی به دیگران محتاجیم و امروز از آن روزها برای شماست. به زودی پیشنهادی در محیط کار به شما می شود که حسادت اطرافیان تان را بر می انگیزد. بی توجهی در این شرایط بهترین پاسخ به آنهاست. سعی کنید که روی کار خودتان تمرکز کنید وبه دیگران نشان دهید که از عهده اش بر می آیید. اگر در رابطه عاطفی تان به مشکل برخورده اید، کمی عقب بکشید تا همه چیز آرام شود.

فال روزانه ۲۹/ ۱۰/ ۱۳۹۷

همیشه قرار نیست همه چیز در کنترل شما باشد، همه ما گاهی اداره امور از دست مان خارج می شود و این طبیعی است. اگر احساس می کنید زندگی تان در مسیری جز آنچه شما می پسندید پیش می رود، نگران نشوید. به تلاش خود آنقدر ادامه دهید تا همه چیز بر وفق مراد شما شود. این روزها با دیگران بیشتر در ارتباط باشید، آنها می توانند پیشنهادهای خوبی به شما دهند. به زودی پولی به دست تان می رسد که اگر در خرج کردن آن محتاط نباشید، خیلی زود از دست تان در خواهد رفت.

فال روزانه ۲۹/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز ذهن تان کمی درگیر است. نمی دانید دقیقا چه می خواهید و چه کاری باید انجام دهید. اگر می خواهید یکی از مهمترین تصمیم های زندگی تان را بگیرید، اول از همه آرامش داشته باشد سپس به خودتان وقت کافی دهید و تمام جوانب را به خوبی بررسی کنید تا جای هیچ شک و شبه ای باقی نماند. اگر به دنبال فرصتی برای صحبت کردن با فردی می گردید، بهتر است که پیش زمینه آن را فراهم کنید. مستقیم وارد عمل نشوید. خبر خوبی در انتهای روز به شما می رسد که بسیار خوشحال تان خواهد کرد.

فال روزانه ۲۹/ ۱۰/ ۱۳۹۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فال روزانه ۲۹/ ۱۰/ ۱۳۹۷»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..