تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ سفر هیئت آمریکایی به داووس را هم کنسل کرد

به گزارش ایسنا، سارا هاکبی سندرز، سخنگوی کاخ سفید در بیانیه‌ای گفت: با توجه به اینکه ۸۰۰ هزار کارمند آمریکایی حقوق نمی‌گیرند و اطمینان از اینکه تیم دونالد ترامپ در صورت لزوم می‌تواند کمک‌کننده باشد، رئیس‌جمهوری آمریکا سفر هیاتش به نشست مجمع اقتصاد جهانی داووس را لغو کرده است.

دونالد ترامپ اخیرا سفر به تفرجگاه اسکی سوئیس را به دلیل نیمه تعطیل شدن دولت که از ۲۲ دسامبر در جریان است،‌ لغو کرد و از یک هیات آمریکایی به رهبری استیون منوچن، وزیر خزانه‌داری آمریکا خواسته است تا در این نشست سالانه شرکت کند.

این در حالی است که ترامپ دو روز پیش پرواز نانسی پلوسی به افغانستان را هم لغو کرده بود.

5252




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ سفر هیئت آمریکایی به داووس را هم کنسل کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..