تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین گوشی هوشمند مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ به زودی معرفی می‌شود

اولین گوشی هوشمند مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ به زودی معرفی می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اولین گوشی مجهز به پردازنده قدرتمند و فوق سریع اسنپدراگون ۸۵۵ همراه با رم ۱۲ گیگابایت در تاریخ ۹ بهمن ۱۳۹۷ معرفی می‌شود.

تا پیش از این گوشی Lenovo Z5 Pro GT با پردازنده اسنپدراگون معرفی شده بود ولی از یک رم ضعیف‌تر از ۱۲ گیگابایت برخوردار بود، لذا گوشی جدیدی که در ۹ بهمن ماه معرفی خواهد شد، با توجه به امکاناتی همچون پردازنده ۷ نانومتری اسنپدراگون ۸۵۵ و رم ۱۲ گیگابایتی انتظارات بالایی وجود دارد.

معرفی این گوشی هوشمند که هنوز نام آن اعلام نشده، در چین خواهد بود و طبق اعلام منابع موثق علاوه بر پردازنده قدرتمند و رم باورنکردنی ۱۲ گیگابایتی، حافظه داخلی به اندازه ۵۱۲ گیگابایت در این گوشی تعبیه شده تا کاربر را از هر گونه نیاز به حافظه‌های جانبی حداقل در کوتاه مدت بی‌نیاز کند.

اولین گوشی هوشمند مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ به زودی معرفی می‌شود
قیمت این گوشی ۶۴۹ دلار اعلام شده که هرچند با توجه به امکانات ویژه آن برای فروش در کشوری مانند ایالات متحده آمریکا زیاد نیست ولی باید توجه داشت این گوشی توسط برندی چینی عرضه خواهد شد و انتظارات از آن به اندازه برند آن است. نمایشگر OLED گوشی‌ای که قرار است به زودی معرفی گردد، اندازه‌ای برابر ۶.۴ اینچ و رزولوشن فول اچ‌دی ۱۰۸۰ پیکسل دارد.

ظرفیت باتری این گوشی ۳۳۵۰ میلی‌آمپر است که با توجه اندازه نمایشگر و کیفیت صفحه نمایش آن متناسب به نظر نمی‌رسد. دو دوربین با کیفیت‌های ۲۴ و ۱۶ مگاپیکسل در پشت گوشی و دو دوربین نیز با کیفیت ۱۶ و ۸ مگاپیکسل در جلو بدنه جلو قرار دارد. کیفیت بسیار بالای این دوربین‌ها می‌تواند لحاظات خاطره‌انگیز کاربر را به زیبایی هرچه تمام‌تر ثبت کند.

عاشقان فناوری تا زمان عرضه این گوشی به بازار باید منتظر بمانند تا ویژگی‌های این تلفن همراه فوق العاده را به عینه درک کنند.

بیشتر بخوانید: نمایشگاه CES 2019 | نخستین گوشی منعطف Royole رونمایی شد +تصاویر

انتهای پیام/

پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ به زودی به کارگیری می‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین گوشی هوشمند مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ به زودی معرفی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..