تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خاطره شنیدنی مرحوم محب اهری از تعزیه‌ های دوران کودکی‌ اش +فیلم

خاطره شنیدنی از مرحوم محب اهری درباره تعزیه‌های دوران کودکی‌اش+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین محب اهری بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر بود که پس از مدت‌ها تحمل بیماری بامداد چهارشنبه گذشته در سن ۶۷ دار فانی را وداع گفت. هنرنمایی او در «محله برو بیا»، «بوعلی سینا»، «سربداران»، «دو فیلم با یک بلیت»، «پایتخت» و «دردسرهای عظیم»  برای مخاطبان خاطره‌انگیز است.

به مناسبت درگذشت این مرحوم، ویدئویی از صحبت‌های او در فضای مجازی منتشر شده که توجه همگان را به خود جلب کرده است. او در این فیلم به روایتی از دوران کودکی خود می‌پردازد و اطرافیان وی اشک می‌ریزند. حسین محب اهری می‌گوید:

«از کودکی به نام (حسین) که مادرم بر من نهاده بود، حسّ متفاوتی داشتم، شاید برای همین بود که وقتی در تعزیه‌های شهر بویین زهرا بازیگر نقش شمر به سراغ امام حسین(ع) می‌رفت تا ایشان تعزیه را شهید کند، به سمت او می‌رفتم تا در دنیای کودکی‌ام جلوی شمر را بگیرم و نگذارم به امام حسین(ع) آسیبی بزند... نمی‌دانم چرا دست سرنوشت هر بار به بهانه‌ای مرا به این سمت می‌کشاند.»

 در ادامه می‌توانید بخشی از این فیلم منتشر شده را مشاهده کنید:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خاطره شنیدنی مرحوم محب اهری از تعزیه‌ های دوران کودکی‌ اش +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..