تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با قابلیت جدید گوگل مپس - Google Maps دیگر جریمه نمی‌ شوید

با امکان جدید گوگل مپس دیگر جریمه نمی‌شویدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به گفته پلیس اندروید به تازگی گوگل مپس - Google maps محل دقیق دوربین‌های کنترل سرعت را به بعضی از کاربرانش گزارش می‌کند. از آن جایی که در حال رانندگی نباید به تلفن همراه نگاه کرد، این برنامه از یک اعلان صوتی نیز برای گزارش نزدیکی به دوربین‌های کنترل سرعت استفاده می‌کند. به این ترتیب که پیش از رسیدن به این دوربین، صدای هشداری به گوش شما می‌‎رسد تا سرعت خود را پیش از جریمه شدن کاهش دهید.

از آن جایی که تنها تعداد محدودی از کاربران گوگل از وجود چنین قابلیتی در نرم‌افزار گوگل مپس اطلاع داده‌اند ما متوجه شده‌ایم که این شرکت در حال آزمایش کردن قابلیت تشخیص محل دوربین‌های کنترل سرعت است. این قابلیت پس از قبول شدن در مرحله آزمایشی برای تمام کاربران فعال می‌شود. این قابلیت پیش‌تر در نرم‌افزار ویز مشاهده می‌شد.

با قابلیت جدید گوگل مپس - Google Maps دیگر جریمه نمی‌شوید

علاوه بر این، چند قابلیت دیگر نیز قرار است به گوگل مپس اضافه شود که کار با آن را هم آسان‌تر و هم دقیق‌تر می‌کند. بعضی از کاربران از وجود چند دکمه جدید در نرم‌افزار گوگل مپس خبر داده‌اند که هنوز معلوم نیست برای انجام چه کاری به این نرم‌افزار اضافه شده‌اند. گوگل با توجه به نیاز کاربران و تکنولوژی‌های جدید همیشه سعی در توسعه دادن نرم‌افزارهای خود دارد.

نرم‌افزار گوگل مپس در بسیاری از مواقع با اطلاعات دقیقی که از مسیر به کاربر می‌دهد، به او در پیدا کردن بهترین مسیر کمک می‌کند. این نرم‌افزار تنها برای رانندگان نیست و کسانی که قصد قدم زدن تا یک مکان را دارند هم می‌توانند از آن استفاده کنند. این نرم‌افزار حتی مدت زمان تقریبی رسیدن به یک نقطه را نیز به کاربر اطلاع می‌دهد.

بیشتر بخوانید: عکس‌های بهترین میان‌رده شیائومی، در TENAA منتشر شد +تصاویر 

انتهای پیام/

جدیدترین قابلیت نرم افزار گوگل مپس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با قابلیت جدید گوگل مپس - Google Maps دیگر جریمه نمی‌ شوید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..