تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز پذیرش بدون آزمون دانشگاه آزاد از امروز

متقاضیان مقطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته نیمسال دوم ۹۸-۹۷ دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند از امروز شنبه ۲۹ دی آغاز پذیرش بدون آزمون دانشگاه آزاد از امروزماه با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی www.azmoon.org برای ثبت‌نام اقدام کنند.

مهلت ثبت‌نام تا تا روز چهارشنبه ۱۰ بهمن ماه است.

متقاضیان ابتدا باید دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی‌های کامل درباره انتخاب رشته در صورت تمایل و داشتن شرایط بعد از تهیه کارت اعتباری، نسبت به ثبت نام در ۲۰ رشته/ محل از یک مجموعه و یک نظام آموزشی از میان رشته/شهر‌های ارائه شده در سامانه اقدام کنند.

نتایج این دوره نیز نیمه بهمن‌ماه اعلام می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز پذیرش بدون آزمون دانشگاه آزاد از امروز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..