تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جمع بندی نمایشگاه CES 2019 | معرفی بهترین محصولات در ۱۴ بخش متفاوت +تصاویر

جمع بندی نمایشگاه CES 2019 | معرفی بهترین محصولات در ۱۴ بخش متفاوت +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در هفته گذشته شاهد برگزاری نمایشگاه CES در آمریکا بودیم. هرساله در طول این نمایشگاه تمام شرکت‌های بزرگ و کوچک حوزه فناوری جمع می‌شوند تا محصولات جدید خود را به نمایش بگذارند، به همین دلیل است که به CES لقب بزرگ‌ترین نمایشگاه فناوری سال را داده اند. نمایشگاه CES برای اولین بار در سال ۱۹۶۷ برگزار شد و حالا سابقه آن به بیش از ۵۰ سال می‌رسد. CES مخفف "Consumer Electronics Show" به معنای نمایشگاه الکترونیک مشتری محور است، این به آن معنا است که در این نمایشگاه، خبری از تجهیزات زیرساختی و سازمانی نیست، تمام شرکت‌هایی که در این نمایشگاه حضور دارند، از تولیدات مشتری محور خود که مناسب زندگی روزمره انسان‌ها است پرده برداری می‌کنند. همین موضوع جذابیت نمایشگاه را افزایش می‌دهد.

جمع بندی نمایشگاه CES 2019 | معرفی بهترین محصولات در ۱۴ بخش متفاوت +تصاویر

امسال نیز مانند سال‌های گذشته تمام برند‌های بزرگ فناوری در این نمایشگاه حاضر بودند و از محصولات و فناوری‌های جدید خود رونمایی کردند. ما قصد داریم در این گزارش بهترین محصول معرفی شده در ۱۴ دسته بندی مختلف را معرفی کنیم، در گزارش اول با ما همراه باشید.

جمع بندی نمایشگاه CES 2019 | معرفی بهترین محصولات در ۱۴ بخش متفاوت +تصاویر

بهترین فناوری توان بخشی معرفی شده در نمایشگاه CES 2019 سامسونگ GEMS-H

یکی از پرطرفدارترین بخش‌های نمایشگاه، فناوری‌های ویژه معلولین و توان بخشی است. شرکت سامسونگ در نمایشگاه امسال از یک اسکلت خارجی پایین بدنه رونمایی کرد که کاربرد‌های مثبت فراوانی دارد. این محصول از خط تولید فناوری‌های افزایش تحرک پذیری این شرکت ساخته شده که هدف آن کمک به بهبود روند حرکتی انسان‌ها است. GEMS-H تنها ۲ کیلوگرم وزن دارد که استفاده از آن را آسان می‌کند، همچنین طراحی جذاب این محصول باعث می‌شود تا افرادی که به آن نیاز دارند از پوشیدن آن در جامعه خجالت زده نشوند. این اسکلت دو حالت اصلی دارد: در حالت اول قدرت تحرک پذیری افزایش پیدا می‌کند که موجب می‌شود در هنگام راه رفتن، ۲۳ درصد انرژی کمتری مصرف شود یا این که قدم زدن ۲۰ درصد سریع‌تر انجام شود. حالت دوم مقاومت را افزایش می‌دهد که به توان بخشی بعد از آسیب دیدگی‌های مختلف (مانند تصادف یا مصدومیت‌های ورزشی) کمک می‌کند.

جمع بندی نمایشگاه CES 2019 | معرفی بهترین محصولات در ۱۴ بخش متفاوت +تصاویر

بهترین استارت‌آپ معرفی شده در نمایشگاه CES 2019 Nreal Light

استارت‌آپ چینی Nreal تنها حدود ۲ سال است که فعالیت خود را شروع کرده و در همین زمان کوتاه توانسته محصولی به نام Light را که یک هدست واقعیت ترکیبی است را تولید کنند. این عینک می‌تواند تصویری کاملا واضح و زنده را تولید کند که نشان می‌دهد طراحان Nreal توانسته اند اجزای پیچیده زیادی را در یک عینک آفتابی با ظاهری بسیار عادی و معمولی جای دهند. این هدست می‌تواند رقیب جدی برای محصولات مایکروسافت و مجیک‌لیپ باشد.

جمع بندی نمایشگاه CES 2019 | معرفی بهترین محصولات در ۱۴ بخش متفاوت +تصاویر

محصول برتر حوزه سلامت معرفی شده در نمایشگاه CES 2019 Triple W. DFree

بی اختیاری افراد در بعضی موضوعات همواره موجب نگرانی و به زحمت انداختن خود فرد و اطرافیانش می‌شود. برخی از کسانی که در حادثه‌ای آسیب دیدند یا سن بالایی دارند به مشکل بی اختیاری ادرار دچار می‌شوند که زندگی را برایشان سخت می‌کند. محصول جدید شرکت DFree با بهره گیری از امواج فراصوت که با کاربرد آن‌ها در سونوگرافی آشنا هستید، به این دسته از افراد می‌گوید چه زمانی مثانه آن‌ها پر شده و نیاز دارند تا از سرویس بهداشتی استفاده کنند. این دستگاه به تلفن‌های هوشمند متصل می‌شود و حتی کمک می‌کند تا اطرافیان یک برنامه منظم روزانه براساس کارکرد بدنی این افراد داشته باشند.

جمع بندی نمایشگاه CES 2019 | معرفی بهترین محصولات در ۱۴ بخش متفاوت +تصاویر

بهترین محصول پوشیدنی معرفی شده در نمایشگاه CES 2019 Omron HeartGuide

گجت‌های پوشیدنی چند سالی است که راه خود را به زندگی انسان‌ها باز کرده اند و به یکی از داغ‌ترین و پرمحصول‌ترین بخش‌های نمایشگاه CES نیز تبدیل شده اند. شرکت ژاپنی Omron در نمایشگاه امسال ساعت هوشمندی را معرفی کرد که قابلیت تست فشار خون را دارد. این دستگاه برای کسانی که نیاز مرتب به اندازه گیری فشار خون خود را دارند بسیار مفید است و زندگی این افراد را بسیار راحت‌تر می‌کند. البته تاکنون دستگاه‌ها مختلف تست فشارخون همراه تولید شده، اما هیچ کدام مانند یک ساعت مچی که کاربرد‌های متنوع دیگری نیز دارد، طراحی نشده بود. ساعت هوشمند Omron HeartGuide به راحتی روی مچ دست قرار می‌گیرد و در هربار شارژ می‌تواند ۴۰ بار تست فشار خون بگیرد.

جمع بندی نمایشگاه CES 2019 | معرفی بهترین محصولات در ۱۴ بخش متفاوت +تصاویر

فناوری برتر حمل و نقل معرفی شده در نمایشگاه CES 2019 Daimler Freightliner new Cascadia

سامانه‌های نیمه-خودران چند سالی است که در خودرو‌های سواری مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما استفاده از این فناوری در خودرو‌های سنگین مانند کامیون و تریلی‌ها اتفاقی تازه و در حال رشد است. شرکت آلمانی Daimler AG در نمایشگاه امسال از فناوری جدیدی رونمایی کرده که به رانندگی خودرو‌های سنگین رابهبود می‌بخشد. این سیستم مجهز به کنترل کروز تطبیق پذیر، دستیار رانندگی بین خطوط، نمایش نقاط کور و ترمز خودکار در مواجهه با عابر پیاده و دوچرخه سوار است. این سامانه می‌تواند وسیله نقلیه‌ای به سنگینی ۳۶ تن را کنترل کند. چنین سامانه‌های می‌تواند به امنیت هرچه بیشتر جاده‌ها و کنترل راحت‌تر رانندگان کمک شایانی داشته باشد.

جمع بندی نمایشگاه CES 2019 | معرفی بهترین محصولات در ۱۴ بخش متفاوت +تصاویر

محصول برتر سینمای خانگی معرفی شده در نمایشگاه CES 2019 Ambeo Soundbar

شرکت قدیمی و معتبر سنهایزر که سال‌ها است به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان محصولات صوتی شناخته می‌شود در سینمای خانگی جدید خود از فناوری‌های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی بهره برده است. با این فناوری جدید شرکت سنهایزر ساندبار Ambeo نام دارد که تنها با یک اسپیکر همان تجربه و کیفیت سیستم‌های چند اسپیکر ساراند را تولید می‌کند. این ساندبار صدای استریو را به صدای سه‌بعدی تبدیل می‌کند که کیفیت بسیار بالایی دارد و تجربه لذت بخشی را در اتاق نشیمن شما تولید می‌کند.

جمع بندی نمایشگاه CES 2019 | معرفی بهترین محصولات در ۱۴ بخش متفاوت +تصاویر

محصول برتر خانه هوشمند معرفی شده در نمایشگاه CES 2019 Lenovo Smart Clock

ساعت هوشمند لنوو به تمام ویژگی‌هایی که از یک ساعت رومیزی بالارده انتظار می‌رود، مجهز شده است. این ساعت رومیزی با کمک سنسور‌ها خود نور اتاق را در زمان تاریکی کم کرده و در هنگام صبح نیز طلوع آفتاب را شبیه سازی می‌کند تا در طول شب ازخواب خود لذت ببرید و صبح به راحتی بیدار شوید. نمایه‌های مختلف برای صفحه اصلی در نظر گرفته شده و همچنین با اتصال به دستیار هوشمند گوگل، تمام ویژگی‌های آن مانند کنترل هوشمند منزل و نمایش روزانه تقویم نیز در این ساعت رومیزی قابل دسترسی است.

گزارش از عبدالله مطیع

بیشتر بخوانید: قیمت مناسب محصولات هوآوی و شیائومی، سامسونگ را مجبور به تولید سری M کرد

انتهای پیام/

جمع بندی نمایشگاه CES 2019



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جمع بندی نمایشگاه CES 2019 | معرفی بهترین محصولات در ۱۴ بخش متفاوت +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..