تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فال امروز شنبه ۲۹ دی ۹۷ + فال حافظ

دوست و یا همسرت، به زودی رفتار‌های عجیبی از خود نشان می‌دهد. او تمرکز تو را بهم زده و ناراحتی‌هایش را بی‌مورد سر تو خالی می‌کند. به جای اخم کردن و غر زدن، بهتر است علت را جویا شوی و با او همدردی کنی.
تلاش و فعالیت‌های اقتصادی تو به گونه‌ای شده که هر مانعی را می‌توانی با توانایی و اقتدار کامل از بین ببری. تنها ممکن است بعضی سهل‌انگاری‌های تو در مواقع حساس روند صعودی‌ات را کند کند پس باید هشیار باشی.

فال امروز شما شنبه ۲۹ دی ۹۷

همراه فال حافظ با تعبیر فال حافظ


فال روزانه متولدین فروردین:
امروز شما در بین خانواده و دوستانتان جنجالی به پا کرده‌اید برای اینکه می‌خواهید که آن‌ها بدانند که شما در مورد یک مسأله خاص چه احساسی دارید. اگرچه ممکن است شما امروز نسبت به همیشه خودرأی‌تر باشید، ولی عاقلانه‌تر است که تفکراتتان را با دیگران در میان نگذارید. اگر شما می‌خواهید ایده‌هایتان را به مرحله اجرا بگذارید، اگر آن‌ها را خیلی زود و سریع برای دیگران افشا کنید به نتیجه نخواهید رسید.


ساقیا آمدن عید مبارک بادت***وان مواعید که کردی مرواد از یادت

در شگفتم که در این مدت ایام فراق***برگرفتی ز. حریفان دل و دل می‌دادت


تعبیر:از شر شیطان به خدا پناه ببر، جز خدا کسی با تو نیست. فعلا جور و ستم بر روی سرت سایه انداخته و با گوشه نشینی و آه کشیدن کار درست نمی‌شود. در راهی که قدم می‌گذاری کسی حمایتت نمی‌کند. با آرزوی مرگکردن هم کاری از پیش نمی‌بری. نه خود را آزار بده و نه دیگران را. پایان شب سیه سپید است. انشاالله.


فال روزانه متولدین اردیبهشت:
شما امروز احساس یک آتشفشان خاموش را دارید مخصوصا اگر فکر می‌کنید که بهتر است که احساسات عمیق تان را زیر خاکستر پنهان کنید. اما اگر می‌خواهید از عواقب یک انفجار در امان بمانید و از آن جلوگیری کنید راهی پیدا کنید که خود را بیان کنید به جای اینکه اشتبا‌ها این احساسات خود را انکار کنید. هر چه بیشترشما آن‌ها را سرکوب کنید فشار بیشتری روی شما وارد می‌کنند. آگاهانه آغاز کنید و بگذارید آن‌ها مانند یک بخار کوچک از قلب تان بیرون بیایند. آشکار کردن خود کار راحتی نیست؛ اما این سفر درونی می‌تواند منجر به یک رابطه سالم و پایدار با خود و دیگران شود.


خوشتر ز. عیش و صحبت و باغ و بهار چیست***ساقی کجاست گو سبب انتظار چیست

هر وقت خوش که دست دهد مغتنم شمار***کس را وقوف نیست که انجام کار چیست


تعبیر:هوشیار باش رقیبان می‌خواهند تو را خوار کنند و از در الفت وارد شده اند و طرح محبت با تو خواهند ریخت. فریب آن‌ها را نخور. خودت گره‌ها را باز کن. از چیزی خجالت نکش به سفری کوتاه می‌روی و در این سفر گشایشی در کارت می‌شود و تو به کام دل خود می‌رسی و در آن زمان بندگی خداوند را فراموش نکن.


فال روزانه متولدین خرداد:
ممکن است شما در اوج احساساتی باشید که همزمان با هم به شما حمله آورده اند و این شما را می‌ترساند و از راه بدر می‌برد. بعضی چیز‌ها یا بعضی افراد تمایل و اشتیاق شما را بیدار می‌کنند، اما الان خیلی زود است که بخواهید در برابر آن‌ها واکنش نشان دهید. احتیاط و هوشیاری شما بسیار خردمندانه است، به خاطر اینکه هیجان شما به این منجر می‌شود که براحتی واقعیت و بی طرفی خود را از دست بدهید. قبل از اینکه یکباره به درون موضوعی بپرید، خوب فکرکنیدو آرام داخل آن شوید.


خسروا گوی فلک در خم چوگان تو باد***ساحت کون و مکان عرصه میدان تو باد

زلف خاتون ظفر شیفته پرچم توست***دیده فتح ابد عاشق جولان تو باد


تعبیر:چرا ناامید شده‌ای هزاران راه چاره وجود دارد. برای رسیدن به آرزویت تلاش کن. مبنای عشق را هوس نگذار چه بسا که شیطان راهبر تو باشد. اگر برای رسیدن به معشوق عاشق نباشی و با جمال ظاهر وصال طلبی جز دردسر عایدت نخواهد شد.


فال روزانه متولدین تیر:
امروز که ماه در دومین خانه شما را قرار می‌گیرد، پرداخت کردن صورت حسابهایتان بیشتر از آن چیزی که فکر می‌کردید زمان می‌برد. وضع مالی شما تغییر کرده است، اما نتایج کار‌هایی که شما اکنون انجام می‌دهید به زودی نمایان نخواهد شد. با وجود این عجول بودن شما سازنده نخواهد بود. فقط باید صبر داشته باشید تا نتیجه کارتان را ببینید.


تا سر زلف تو در دست نسیم افتادست***دل سودازده از غصه دو نیم افتادست

چشم جادوی تو خود عین سواد سحر است***لیکن این هست که این نسخه سقیم افتادست


تعبیر:یا علی بگو و از جا بلند شو، تلاش کن. تنبلی را کنار بگذار و غم ایام را مخور. مشکلات مادی تو حل می‌شود. بدنامی دامنت را نمی‌گیرد. نفس اماره‌ی خود را از بین ببر و راز دل خود را به کسی نگو. تو به دلآرام خودت می‌رسی. صبر داشته باش و مقاومت کن تا روزی به کام دلت برسی.


فال روزانه متولدین مرداد:
شما در این روز‌ها توقعات زیاد یا بیش از حدی را، از دیگران برای خودتان طلب می‌کنید. این موضوع باعث شده است که شما صبر، استقامت تان را در برابر مشکلات از دست بدهید. باید این موضوع را بخاطر داشته باشید که هر شخصی به تنهایی مسئول زندگی خود و خانواده اش می‌باشد، دیگران هیچ گونه تعهدی در قبال شما ندارند. پس به جای یاس و نا امیدی خودتان زندگی تان را بسازید.


راهیست راه عشق که هیچش کناره نیست***آن جا جز آن که جان بسپارند چاره نیست

هر گه که دل به عشق دهی خوش دمی بود***در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست


تعبیر:مسئله به این کوچکی را بزرگ نکن. چند صباحی را که زنده‌ای خوش باش و به اطر مسائل کوچک خود را آزار نده. می‌خواهی همه چیز را بدون هیچ سعی و تلاشی به راحتی به دست بیاوری. در راه خدا قدم نمی‌گذاری، ولی انتظار بهشت داری. نامت نیکوست به عاقبت کاری که می‌کنی فکر کن.


فال روزانه متولدین شهریور:
شما اواخر روز سرحال‌تر می‌شوید و ترغیب می‌شوید در نگرش‌های جدی خود تغییراتی داده و کاری لذت بخش‌تر و جالب‌تر انجام دهید. اما کنار نهادن مسئولیتهایتان کار راحتی نیست، چرا که این روز‌ها شما بیش از حد فکور و اندیشمند شده اید و مسئولیت‌های اصلی خود را با میزان اهدافتان می‌سنجید. زیاد به خودتان سخت نگیرید، مثل تمام انسان‌های دیگر تفریح و بازی می‌تواند جزئی از برنامه‌تان باشد و این تفریحات در طول کار بهتان انرژی می‌دهد.


باغ مرا چه حاجت سرو و صنوبر است***شمشاد خانه پرور ما از که کمتر است‌

ای نازنین پسر تو چه مذهب گرفته‌ای***کت خون ما حلالتر از شیر مادر است


تعبیر:مطمئن باش به مقصود خواهی رسید. شک نداشته باش خودت می‌دانی که هدفت را شناخته‌ای و در چه راهی قدم می‌گذاری و به خود عتماد داری و همین خیلی کمکت می‌کند. دام‌ها را گشوده و از قفس، چون باد فرار کرده‌ای تا برای مرادت تلاش کن. مردم تو را تحسین می‌کنند و همگان دوستت دارند.


فال روزانه متولدین مهر:
شما امروز نسبت به احساسات عاشقانه خود خیلی جدی هستید، ولی انتظار روابط رمانتیک را ندارید. در حقیقت رفتار و سلوک آرام شما در روابط عاشقانه تان شما را به فردی جذاب تبدیل کرده است، بدون اینکه صرفاً مسائل جنسی مدنظر باشد. فراموش نکنید که تا جایی که دلتان بخواهد می‌توانید در جهت به تکامل رسیدن بکوشید و این تکامل منافاتی با محبوبیت ندارد. هرقدر که بیشتر به وظایف و مسئولیت‌هایتان می‌پردازید، دلایل بیشتری به دست دیگران می‌دهید که دوست‌تان داشته باشند.


خیال روی تو در هر طریق همره ماست***نسیم موی تو پیوند جان آگه ماست

به رغم مدعیانی که منع عشق کنند***جمال چهره تو حجت موجه ماست


تعبیر: با یک سند پول زیادی نصیبتان می‌شود. سر نماز همیشه دعا می‌کنید که خوار و ذلیل نشوید. در هر حال شما همیشه محترم و عزیز خواهید بود. در سرنوشت تو اینطور رقم زده شده که تا غم نخوری به مراد نمی‌رسی. پس امیدت را از دست نده، چون دل خسته‌ی تو دوباره شاد می‌شود.


فال روزانه متولدین آبان:
شما امروز احساس یک آتشفشان خاموش را دارید مخصوصا اگر فکر می‌کنید که بهتر است که احساسات عمیق تان را زیر خاکستر پنهان کنید. اما اگر می‌خواهید از عواقب یک انفجار در امان بمانید و از آن جلوگیری کنید راهی پیدا کنید که خود را بیان کنید به جای اینکه اشتبا‌ها این احساسات خود را انکار کنید. هر چه بیشترشما آن‌ها را سرکوب کنید فشار بیشتری روی شما وارد می‌کنند. آگاهانه آغاز کنید و بگذارید آن‌ها مانند یک بخار کوچک از قلب تان بیرون بیایند. آشکار کردن خود کار راحتی نیست؛ اما این سفر درونی می‌تواند منجر به یک رابطه سالم و پایدار با خود و دیگران شود.


یا رب این شمع دل افروز ز. کاشانه کیست***جان ما سوخت بپرسید که جانانه کیست

حالیا خانه برانداز دل و دین من است***تا در آغوش که می‌خسبد و همخانه کیست


تعبیر:چرا عاقل کند کاری ک. باز آرد پشیمانی. از کاری که کرده‌ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده‌ای و فکر می‌کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می‌کند. مطمئن باش این شکست مقدمه‌ای است برای پیروزی بزرگ انشاالله.


فال روزانه متولدین آذر:
رابطه‌های شما منشأ اصلی استرس‌های شما هستند، به خصوص اگر یک نفر از شما خواسته‌ای داشته باشد و شما از پس انجام دادن آن برنیایید. نفس عمیق کشیدن، زمانی را به مدیتیشن و یا دعا خواندن اختصاص دادن باعث می‌شود که در این روز پر مشغله استرس‌های شما کمتر بشوند.


دل من در هوای روی فرخ***بود آشفته همچون موی فرخ

بجز هندوی زلفش هیچ کس نیست***که برخوردار شد از روی فرخ


تعبیر: در جمع آوری پول و ثروت خیلی زیاده روی می‌کنی. بیش از اندازه برایت دردسر ساز می‌شود. قسمتی از مالت را انفاق کن آن وقت است که به مقاصد دیگر خود هم می‌رسی. مدعی هستی که مظلوم واقع شده ای، اما اینطور نیست بلکه یک عده هستند که زیردست تو مظلوم واقع می‌شوند و تو به آن‌ها فکر نمی‌کنی. مردم دار باش. کرم داشته باش. تو هم بنده‌ی خدا باش تا همیشه از خوبی زبانزد باشی.


فال روزانه متولدین دی:
افرادی در محیط بیرون برای شما نقشه‌هایی را در سر می‌پرورانند که نقشه‌های خوبی به نظر نمی‌رسد، با احتیاط بیشتری رفتار کنید، زیرا ممکن است مال، سلامتی، خانواده تان یا... به نحوی آسیب ببینند. هیجانات درونی تان را کنترل کنید، هر صحبتی را در هر مکانی مطرح نسازید، زیرا در غیر این صورت دشمنان زیادی را برای خودتان ترتیب خواهید داد.


به کوی میکده هر سالکی که ره دانست***دری دگر زدن اندیشه تبه دانست

زمانه افسر رندی نداد جز به کسی***که سرفرازی عالم در این کله دانست


تعبیر:به سهولت و راحتی به مقام و مادیات نخواهی رسید. همه چیزت باید در حد کمال باشد. باطن خوب، کار حلال، هوشیاری و تقوی، در این صورت است که به هدف خواهی رسید و به هر مقام و منزلتی که رسیدی سر تعظیم در برابر خداوند فرود آر وگرنه باز همه چیز را از دست خواهی داد.


فال روزانه متولدین بهمن:
بازگشتن ماه به نشانه شما امروز می‌تواند برایتان نگرانی به دنبال داشته باشد، اما این تشویش و نگرانی را به سختی می‌توان در ظاهر شما تشخیص داد. متأسفانه اگر شما نتوانید منشأ این نگرانی‌ها را پیدا کنید، حل کردن مشکلات سخت‌تر می‌شود. اما هنوز هم مستقیم وارد عمل شدن بهتر از این است که اصلاً هیچ کاری انجام ندهید. شما با رفتن به طبیعت زیبا، گوش دادن به موسیقی و عشق ورزیدن به دوستانتان می‌توانید روز بهتری برای خودتان ایجاد کنید.


روی تو کس ندید و هزارت رقیب هست***در غنچه‌ای هنوز و صدت عندلیب هست

گر آمدم به کوی تو چندان غریب نیست***چون من در آن دیار هزاران غریب هست


تعبیر:مطمئن باش به مقصود خواهی رسید. شک نداشته باش خودت می‌دانی که هدفت را شناخته‌ای و در چه راهی قدم می‌گذاری و به خود عتماد داری و همین خیلی کمکت می‌کند. دام‌ها را گشوده و از قفس، چون باد فرار کرده‌ای تا برای مرادت تلاش کن. مردم تو را تحسین می‌کنند و همگان دوستت دارند.


فال روزانه متولدین اسفند:
شاید شما برای گذراندن یک روز لذت بخش در خانه آمادگی داشته باشید، اما احتمالاً شما نمی‌توانید در برابر درگیر شدن با پروژه‌ای که قصد دارد محیط پیرامون‌تان را زیباتر بسازد مقاومت کنید. این کار می‌تواند به اندازه یک گردگیری کار ساده‌ای باشد و یا شاید هم به اندازه تغییر دکوراسیون یک اتاق کار سختی باشد. به هرحال فرقی نمی‌کند، شما نباید همه کار‌ها را یک دفعه انجام دهید. در حین کار کردن سعی کنید از کارتان لذت ببرید.


چو بشنوی سخن اهل دل مگو که خطاست***سخن شناس نه‌ای جان من خطا این جاست

سرم به دنیی و عقبی فرو نمی‌آید***تبارک الله از این فتنه‌ها که در سر ماست


تعبیر:از خواب غفلت بیدار شو. دوباره شروع کن و ناامید نباش. دلت را با یاد خدا جلا بده تا شیطان از تو دور شود. کاری را می‌خواهی انجام بدهی که نتیجه‌ی بسیار خوبی دارد. لطف دیگران شامل حالت می‌شود و ابر‌های تیره را از آسمان دلت کنار می‌زند.

*همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد. / اکاایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فال امروز شنبه ۲۹ دی ۹۷ + فال حافظ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..