تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنجالی که در استقلال به بحران تبدیل شده است

بازیکنان استقلال با وجود دریافت ۲۵ درصد از مطالبات شان بعد از چند روز اعتصاب و بدون اینکه پول خود را دریافت کنند حاضر شدند به ترکیه بروند و اردوی خود را برگزار کنند. اما چهارشنبه شب کاسه صبر بازیکنان استقلال لبریز شد و آن‌ها با انتشار پستی مشترک از برگزاری اردوی در ترکیه و دریافت نکردن مطالبات شان گله کردند و البته مدیران و اسپانسر باشگاه را متهم به دروغ گویی کردند.


هرچند بازیکنان حاضر شدند در تمرین استقلال شرکت کنند و اعتصاب نکردند، اما به طور رسمی و علنی مدیران باشگاه را متهم به دروغگویی و عدم صداقت کردند، اما پست مشترک آن‌ها به ۲ دلیل مشخص برد لازم را نداشت، اول اینکه دقایقی بعد از انتشار این پست بازی ایران برابر عراق شروع شد و تمام نگاه‌ها و اخبار به این بازی حساس بین دو رقیب سنتی فوتبال آسیا معطوف شد. از همه این‌ها گذشته مصاحبه جنجالی کی روش در حاشیه تمرین روز گذشته هم به کمتر دیدن شدن اعتراض مشترک بازیکنان استقلال دامن زد، جایی که او اعلام کرد وزیر ورزش و جوانان بعد از جام جهانی موافق تمدید قراردادش نبوده است و البته سلطانی فر را متهم به حمایت از یک تیم خاص کرد که با واکنش‌های زیادی از سوی رسانه ها، مسئولین ورزش و هواداران فوتبال همراه شد.

جنجالی که در استقلال به بحران تبدیل شده است
این دو اتفاق مهم باعث شد کمتر به اعتراض بازیکنان استقلال در رسانه‌ها پرداخته شود هرچند که آن‌ها هم اکنون با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند و شرایط برایشان سخت شده است.

هادی مباشری معاون اجرایی باشگاه استقلال در مورد پست مشترک بازیکنان به ورزش سه گفت: بالاخره آن‌ها مثل بچه‌های ما هستند و به آن‌ها حق می‌دهم که ناراحت باشند، چون تحت فشار هستند. البته ما واقعا توقع این کار را نداشتیم و برای آن‌ها سوء تفاهم پیش آمد که ما پیگیر کارشان نیستیم و نمی‌خواهیم مشکل را حل کنیم.

او در پاسخ به این سوال که مدیران باشگاه چه تصمیمی برای حل مشکلات مالی خواهند گرفت هم گفت: اینطور نیست که ما دست روی دست بگذاریم، در روز‌های اخیر چندین و چند جلسه با اسپانسر برگزار کرده ایم تا مشکل را حل کنیم. شبانه روز داریم کار می‌کنیم، پول مجید حسینی مانده و پول ما از فیفا که بخشی از آن را بابت طلب پروپئیچ تهاتر کردیم، اما بخش دیگر مانده است که هنوز دست ما را نگرفته است.

معاون اجرایی باشگاه استقلال در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: شما فکر می‌کنید چرا قرارداد دو بازیکن خارجی خود را نهایی نکرده ایم؟ چون واقعا اولویت ما پرداخت پول به بازیکنان فعلی است و اینطور نیست که ما به نیاز‌های آن‌ها احترام نگذاریم.

او می‌گوید: ماه دیگر مشکلات مالی باشگاه حل می‌شود، اما در این یک ماه مشکل مالی داریم و دست مان خالی است، اما در ماه آینده مشکل حل می‌شود و تمام مطالبات را پرداخت می‌کنیم.

در این بین مدیران استقلال به دنبال تامین منابع جدید هستند تا بتوانند مطالبات بازیکنان شان را پرداخت کنند و البته بازیکنان هم شرایط سخت باشگاه را درک کنند تا تمرین‌های این تیم طبق روال پیش بینی شده، پیش برود.

جنجالی که در استقلال به بحران تبدیل شده است ماجرای مشکل مالی باشگاه استقلال چیست؟

مشکلات مالی استقلال مدتی است که بازیکنان این تیم را ناراحت کرده است و آن‌ها در این مدت به اشکال مختلف اعتراض خود را به این موضوع نشان داده اند.

هادی مباشری در این باره به ورزش سه گفت: مشکلات بازیکنان را درک می‌کنیم، ولی واقعا اسپانسر هم تا حالا بیشتر از قرار قبلی پول داده است.

او ادامه داد: واقعیت این است که اسپانسر ۶ فقره چک به ما داده است که ۳ فقره آن مربوط به ۷ ماه پایانی امسال است و ۳ فقره مربوط به ۵ ماه سال آینده که ما به دلایل مختلف این پول‌ها را دریافت کرده ایم.
معاون اجرایی باشگاه استقلال در مورد نحوه خرج شدن این پول‌ها می‌گوید: بخشی از آن از سال قبل خرج شده است، بخشی مربوط به ۲۵ درصد از قرارداد بازیکنان است و بخشی دیگر به پرداخت پول بازیکنان و کادرفنی خارجی مان اختصاص پیدا کرده است.

هادی مباشری در پایان گفت: ما و مدیران پرسپولیس از طریق شرکت مبنا مبین توسعه در حال رایزنی هستیم تا اسپانسر جدید بیاوریم و بتوانیم از طریق فضای مجازی درآمدزایی کنیم. البته این را هم بگویم باید نیم فصل دوم شروع شود تا از این طریق بتوانیم درآمد داشته باشیم. این را هم بگویم ما شبانه روز در حال کار هستیم تا بتوانیم اسپانسر‌های جدیدی را جذب کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنجالی که در استقلال به بحران تبدیل شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..