تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعطیلی مدارس شنبه ۲۹ دی ۹۷

در حال بروز رسانی...

به گزارش شمانیوز، با توجه به برودت هوا و احتمال یخبندان و بارش برف در بسیاری از شهرستان ها و مناطق کشور پیش بینی می‌شود فردا شنبه ۲۹ دی ماه برخی از مدارس در نوبت صبح یا بعدازظهر تعطیل اعلام شود.

این صفحه را هر چند دقیقه یک بار بروز رسانی (رفرش) کنید تا از آخرین اخبار تعطیلی های فردا شنبه 29 دی 97 مطلع شوید

در صورت اعلام رسمی تعطیلی مدارس توسط آموزش و پرورش در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد...

***********************

*مدارس کرمانشاه فردا تعطیل یا با تاخیر برگزار می‌شود
به علت برودت هوا در بعضی از شهرستان‌های استان مدارس کرمانشاه فردا تعطیل یا با تاخیر برگزار می‌شود.
جلیل آهنگران نژاد مدیر روابط عمومی آموزش وپرورش استان کرمانشاه گفت:مدارس کرمانشاه فردا تعطیل یا با تاخیر برگزار می‌شود.
آهنگران نژاد گفت: به علت برودت هوا در بعضی از شهرستان‌های استان حتی تا ۱۲ درجه زیر صفر فردا شنبه مدارس شهرستان‌های پاوه وسنقرکلیایی شیفت صبح تعطیل است.
آهنگر نژاد افزود: بجز شهرستان‌های سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب کلیه مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی صبح شنبه با دو ساعت تاخیر برگزار می‌شود

****************************

*تعطیلی برخی مدارس استان مرکزی به دلیل سرما
روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی اعلام کرد: به دلیل بارش برف و لغزندگی جاده‌ها و معابر و نیز تداوم سرما فعالیت مدارس مناطق پانزده گانه استان مرکزی در روز شنبه بیست و نهم دی ماه به شرح زیر است.
مدارس همه دوره‌های تحصیلی، شهر و روستای سربند در نوبت صبح تعطیل است.
مدارس همه دوره‌های تحصیلی، شهر و روستای تفرش و فراهان در نوبت صبح با تاخیر و ساعت ۹ صبح فعالیت خود را آغاز می‌کنند.
مدارس روستایی همه دوره‌های خمین در نوبت صبح تعطیل است. مراکز پیش دبستانی و ابتدایی شهر تعطیل، اما متوسطه اول و دوم شهری با تاخیر و ساعت ۹ صبح فعالیت خود را آغاز می‌کنند.
مدارس همه دوره‌های تحصیلی روستایی شازند در نوبت صبح با تاخیر و ساعت ۹ صبح فعالیت خود را آغاز می‌کنند.
مراکز پیش دبستانی و ابتدایی شهر و روستای آشتیان در نوبت صبح تعطیل و متوسطه اول و دوم با تاخیر و ساعت ۹ صبح فعالیت خواهند کرد.فعالیت سایر مناطق استان مانند روز‌های پیش، عادی خواهد بود.

***********************

*مدارس برخی مناطق مازندران روز شنبه تعطیل است

براساس اطلاعیه آموزش و پرورش مازندران کلیه مدارس بخش «یانه سر» بهشهر ، مدارس مناطق دودانگه و چهاردانگه و بخش هزارجریب شهرستان گلوگاه، مدارس مناطق کجور و بلده در همه دوره های تحصیلی، روز شنبه به دلیل برودت هوا و سرما تعطیل اعلام شد.در این اطلاعیه تصریح شده است: هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به تعطیلی مدارس استان از طریق اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران و رسانه استانی اعلام خواهد شد.

*********************

*مدارس ۴ شهرستان خراسان شمالی تعطیل شد
مدیر روابط عمومی آموزش‌وپرورش خراسان شمالی با اشاره به وضعیت تعطیلی مدارس خراسان شمالی در پی بارش برف، اظهار کرد: در شهرستان گرمه تنها دهستان‌های گلستان و بالادشت مدارس مقاطع ابتدایی و متوسطه اول در نوبت صبح تعطیل است.
نقی هجرتی افزود: همچنین در شهرستان جاجرم تمامی مدارس ابتدایی بخش شوقان تعطیل اعلام می‌شود.
هجرتی اضافه کرد: مدارس ابتدایی و پیش دبستانی شهر راز و روستا‌های راستقان، بشدره، تکله قوز، قره باطر و اتلی در نوبت صبح تعطیل و مدارس در سایر نقاط شهرستان با دو ساعت تاخیر فعالیت آموزشی را آغاز خواهند کرد.
وی ادامه داد: همچنین در شهرستان شیروان تمامی مقاطع تحصیلی در بخش‌های قوشخانه و سرحد و در دهستان سیوکانلو از بخش مرکزی تعطیل است.

**************************

*تاخیر یک ساعته در آغاز به کار مدارس نوبت صبح فیروزکوه
مهدی یوسفی جمارانی  اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی و برودت هوا در صبح شنبه ۲۹ دی در فیروزکوه، کلاس‌های آموزشی در تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان فیروزکوه با یک ساعت تاخیر و رأس ساعت ۹ صبح آغاز خواهند شد.
وی افزود: بدیهی است مدیریت و کادر آموزشی در ساعت کاری مصوب معمول، در آموزشگاه و مدارس حضور خواهند داشت و این تاخیر مختص دانش آموزان است.

****************************

*اطلاعیه تعطیلی مدارس استان همدان
به علت بارش برف، برودت هوا و لغزنده بودن معابر عمومی، تمامی دوره‌های تحصیلی در نواحی ۱ و ۲ همدان، اسدآباد، بهار، لالجین و قهاوند و مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در فامنین، قروه درجزین، نهاوند، تویسرکان و قلقل رود در نوبت صبح روز شنبه ۲۹ دیماه تعطیل است.

******************************

*مدارس نوبت صبح دماوند روز شنبه با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود
مدارس نوبت صبح دماوند روز شنبه تعطیل نیست.اما این مدارس به دلیل برودت هوا و یخبندان با یک ساعت تاخیر آغاز به کار می‌کند.این تاخیر یک ساعته برای تمام مقاطع مدارس دماوند خواهد بود.بر اساس پیش بینی هواشناسی دماوی هوای دماوند روز یکشنبه در تمام ساعات زیر صفر درجه خواهد بود.

*******************************

*مدارس شیفت صبح پاوه و سنقروکلیایی فردا شنبه تعطیل است
روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه طی اطلاعیه‌ای از تعطیلی مدارس شیفت صبح شهرستان‌های پاوه و سنقروکلیایی در تمام مقاطع به علت برودت هوا طی فردا شنبه خبر داد.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: به جز شهرستان‌های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب مدارس شیفت صبح سایر شهرستان‌های استان کرمانشاه در تمام مقاطع فردا با دو ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

*****************************

*برف مدارس نقده را تعطیل کرد
 آموزش و پرورش آذربایجان غربی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع می‌رساند که با توجه به برودت هوا، مراکز پیش دبستانی شهری و روستایی نقده و محمدیار در روز شنبه ۲۹ دی ماه سری_صبح تعطیل خواهد بود.بارش برف از بامداد پنجشنبه در استان آغاز شده و اواخر امروز با خروج سامانه بارشی دمای هول تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد.

**************************************

*بارش برف مدارس اردبیل را به تعطیلی کشاند

پیرو اطلاعیه صادر شده مدارس شهرستان‌های اردبیل، مشگین‌شهر، ارشق و لاهرود در مقاطع پیش‌دبستانی و ابتدایی سری پیش از ظهر تعطیل خواهند بود.گفتنی است اطلاعیه مذکور اولین اطلاعیه صادره از اداره‌کل آموزش و پرورش استان بوده و در ساعات آینده احتمال تغییر در اطلاعیه مذکور و اعلام تعطیلی دیگر شهرها و مقاطع تحصیلی نیز وجود دارد.با توجه به بارش سنگین برف و عبور سامانه ناپایدار جوی سازمان هواشناسی همچنان دمای نقاط مختلف استان را به ویژه در ساعات صبح زیر صفر درجه پیش‌بینی کرده و در این مدت یخبندان شدید و کولاک برف دور از انتظار نخواهد بود.

*************************

*تعطیلی مدارس شیفت صبح آبادان فردا
مدارس شیفت صبح آبادان، فردا شنبه، ۲۹ دی در کلیه مقاطع تحصیلی بمنظور نظافت از توده گردوخاک و پیشگیری از سرایت آن به دانش آموزان تعطیل اعلام شد.
سرپرست فرمانداری ویژه آبادان با اعلام این خبر افزود: هرچند براساس گزارش هواشناسی، وضعیت هوا و گردوغبار تا فردا رو به بهبود است، اما تعطیلی مدارس برای انجام امور نظافت و غبار روبی کلاس‌های درس ضروری است، تا ریزگرد‌ها و آلایندگی به عزیزان دانش آموز سرایت نکند.
گردوغبار غیر وطنی امروز و دیروز سبب آلودگی هوا در شهر‌های آبادان و خرمشهر شده بطوری که این آلودگی امروز تا ۲۰ برابر حد استاندارد هوای پاک نیز رسید.
این توده از شمال عربستان و جنوب عراق تشکیل و بر اثر وزش باد‌های شدید به خوزستان منتقل شد.

************************************

*برف برخی از مدارس گلستان را تعطیل کرد
احسان گوهری راد اظهار کرد: در پی بارش برف و برودت هوا و بنا به تصمیم اداره کل آموزش وپرورش و ستاد مدیریت بحران استانداری گلستان، فردا شنبه ۲۹ دی ماه ۱۳۹۷ تعدادی از مدارس استان گلستان تعطیل هستند.
گوهری راد ادامه داد: در شهرستان آزادشهر مدارس بخش چشمه ساران در دو نوبت صبح و بعدازظهر و در همه دوره‌های تحصیلی به غیر از شهر نوده خاندوز و روستا‌های سوسرا و سه راه محمد حسین تعطیل هستند.
وی بیان کرد: در شهرستان آزادشهر، دانش آموزانی که از روستا‌های بخش چشمه ساران به آزادشهر و نوده خاندوز تردد می‌نکنند هم فردا تعطیل هستند.
گوهری راد از تعطیلی مدارس شهرستان مراوه تپه در بخش گلیداغ در تمامی دوره‌های تحصیلی و در دو نوبت صبح و بعدازظهر خبر داد.
وی همچنین افزود: در مینودشت هم همه مدارس دهنه چهل چای (قلعه قافه) و کوهسارات و مدارس دهنه محمدزمان خان از روستای معرکه محله به بعد در دو نوبت صبح و بعدازظهر و در همه دوره‌های تحصیلی تعطیل است.
طبق گفته گوهری راد در شهرستان گرگان هم مدارس روستا‌های شاهکوه و زیارت در دو نوبت صبح و بعدازظهر و در همه دوره‌های تحصیلی تعطیل هستند.
وی با بیان این که در شهرستان کردکوی فقط مدرسه روستای حاجی آباد تعطیل هستند، اضافه کرد: در شهرستان رامیان مدارس روستا‌های ویرو، کشکک، رضی، قورچای و الهادی در همه دوره‌های تحصیلی و در دو نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل هستند.
گوهری راد همچنین از تعطیلی مدارس گالیکش در روستا‌های قوشه چشمه، کندسکو، سیجان، پنو، لیرو، پادلدل، کیارام، فرنگ و فارسیان، در همه دوره‌های تحصیلی و در دو نوبت صبح و بعدازظهر خبر داد.
وی افزود: در شهرستان علی آبادکتول هم مدارس دهنه زرین گل در تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل است.
گفتنی است با کاهش ۱۴ درجه‌ای دمای هوا در استان گلستان، از دیروز بارش شدید باران و بارش برف در ارتفاعات آغاز شده و بیش از ۵۰ سانتی متر در برخی مناطق کوهستانی برف باریده است.
براساس اعلام سازمان هواشناسی این شرایط جوی تا شنبه ادامه دارد.

***************************

در حال بروز رسانی...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعطیلی مدارس شنبه ۲۹ دی ۹۷»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..