تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توصیه‌های قدیمی‌ترین مدیرعامل بانک مسکن درمراسم هشتادمین سالروز تاسیس بانک

به گزارش شمانیوز ، ۲۵ دی ماه سالروز تاسیس بانک مسکن است که در سال ۱۳۱۷ و در این روز، ابتدا فعالیت بانک رهنی کار خود را آغاز کرد و سپس، با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، در سال ۵۸ به دلیل تغییر در مقررات بانکی و اجرای طرح ادغام، از ادغام بانک­های رهنی، ساختمان، شرکت سرمایه­گذاری­های ساختمانی بانک­های ایران و ۱۳ شرکت پس­انداز و تسهیلات مسکن، سرانجام بانک مسکن تشکیل شد.
سه شنبه شب در کنار تعدادی از مدیران عامل دوره­های گذشته بانک مسکن، قدیمی­ترین مدیر عامل این بانک نیز در جشن هشتاد سالگی بانک مسکن حضور پیدا کرد.
مسعود اهری قدیمی­ترین مدیرعامل بانک مسکن –در قید حیات- است که در دوره، به ترتیب طی سال­های ۱۳۴۴ تا دی ماه ۱۳۴۵ و همچنین ابتدای سال ۱۳۵۴ تا پاییز سال ۱۳۵۸، در این سمت مشغول خدمت بوده است.
قدیمی­ترین مدیرعامل بانک مسکن سه شنبه شب در این مراسم، با سخنرانی کوتاه در جمع خانواده مدیران فعلی بانک مسکن گفت: بانک مسکن تلاش کرد با دوراندیشی کامل و فعالیت حرفه­ای در بازار‌های پولی و مالی و همچنین اجرای برنامه­های بنیادین در راه تامین مالی مسکن طبقات جامعه، اقدامات موثری انجام دهد.
مسعود اهری در این مراسم افزود: خدمات هیات مدیره وقت و شخص اینجانب بدون شک و تردید مدیون همکاری صمیمانه همه همکاران زحمت­کش بانک مسکن است و این حقیقتی است که فراموش­شدنی نیست. وی خانواده سازمانی بانک مسکن را سرمایه اجتماعی این بانک توصیف و برای مجموعه نیرو‌های سازمانی بانک مسکن سلامتی و تندرستی آرزو کرد.
بنابراین گزارش ، ابوالقاسم رحیمی انارکی مدیرعامل بانک مسکن در ابتدای مراسم هشتادمین سالروز تاسیس بانک مسکن ضمن تقدیر و تشکر از مهمانان حاضر در مراسم، حضور مسعود اهری قدیمی­ترین مدیرعامل بانک در کنار سایر مدیران عامل قبلی در مراسم سالروز را نشانه­ای از پیوند عمیق خانواده بانک مسکن و همچنین حسن توجه گذشتگان در این مجموعه به فعالیت­های جاری و اوضاع کنونی بانک مسکن توصیف کرد و گفت: با تعاریفی که طی همه این سال­ها از کارنامه بانک مسکن در دوره مدیریتی آقای مسعود اهری شده، حضور ایشان در این مراسم اتفاق بزرگی است.
رحیمی انارکی سپس با اشاره به حضور جواد بستانیان از مدیران عامل دوره­های گذشته بانک مسکن گفت: آقای بستانیان از سال ۱۳۶۱ تا دی ماه ۱۳۶۳ مدیرعامل بانک مسکن بودند و در دوره دفاع مقدس و با توجه به شرایط سخت اقتصادی، ایشان مجموعه بانک مسکن را مدیریت کردند.
انارکی با اشاره به حضور احمد فرشچیان یکی دیگر از مدیران عامل بانک مسکن در دوره گذشته تصریح کرد: طولانی­ترین دوره مدیریت عاملی در بانک مسکن را آقای فرشچیان تجربه کردند که از سال ۱۳۶۸ تا ۱۳۸۴ بوده است.
مدیرعامل بانک مسکن از جمله خدمات ارزشمند فرشچیان در بانک مسکن طی آن دوره را مقاومت در برابر طرح انحلال بانک مسکن و اصلاح ساختار مالی-اقتصادی بانک عنوان کرد و افزود: احیای کارکرد صندوق پس­انداز مسکن و سودآور شدن بانک در آن زمان مدیون مدیریت آقای فرشچیان بود.
رحیمی انارکی سپس با اشاره به حضور محمدهاشم بت­شکن مدیرعامل قبلی بانک در این مراسم گفت: آقای بت­شکن موفق شد بانک مسکن را در دوره گذشته، بار دیگر به ریل اصلی برگرداند و مشکلاتی که با تامین مالی طرح مسکن مهر، گریبانگیر بانک مسکن شده بود را از مسیر برطرف کند.
افزایش سقف تسهیلات مسکن بعد از ۸ سال و همچنین ایجاد صندوق پس­انداز مسکن یکم نیز دو اقدام مهم دیگر در زمان مدیرعاملی بت­شکن بود که انارکی به آن اشاره کرد.
مدیرعامل بانک مسکن در ادامه سخنرانی خود گفت: امروز بانک مسکن در شرایطی ۸۰ ساله شده که طی این دوره، توانست با برقراری ارتباط با بازار سرمایه، مجموعه متنوعی از ابزار‌ها و نهاد‌های نوین تامین مالی مسکن را در خدمت بازار دربیاورد. ایجاد صندوق­های زمین و ساختمان، راه­اندازی بازار رهن ثانویه و همچنین ایجاد شرکت تامین سرمایه نمونه­هایی از خدمات نوین بانک مسکن در این دوره است که به کمک آن، قدرت تامین مالی در بخش مسکن و ساختمان چند برابر شد.
انارکی با بیان اینکه بانک مسکن سالم­ترین بانک است که بزرگترین پرتفوی تسهیلاتی را دارد افزود: فعالیت بانک مسکن باعث شده خانوار‌های ایرانی بتوانند مهمترین نیاز خود در طول زندگی که همان مسکن است را به کمک تسهیلات بانکی تامین کنند.
مدیر عامل بانک مسکن در انتهای سخنرانی خود در این مراسم از خانواده بانک مسکن خواست برای تقویت هر چه بهتر نظام تامین مالی مسکن، مشارکت حداکثری در ارایه ایده­های جدید و تسهیل فرآیند‌ها داشته باشند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توصیه‌های قدیمی‌ترین مدیرعامل بانک مسکن درمراسم هشتادمین سالروز تاسیس بانک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..