تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بانک مسکن «پیشرو» در بهره‌وری میان بانک‌های کشور

در این جشنواره که تعداد زیادی از دستگاه‌های دولتی نیز حضور داشتند وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت نیرو و شرکت ارتباطات زیرساخت نیز موفق به اخذ این جایگاه شدند.

به گزارش شمانیوز ، شاخص‌های داوری در این جشنواره شامل اقدامات صورت‌گرفته در حوزه استقرار چرخه بهره‌وری و شاخص‌های استاندارد بهره‌وری شامل بهره‌وری نیروی کار، بهره‌وری سرمایه و بهره‌وری کل عوامل تولید در سازمان‌ها بوده است.
تشکیل شش جلسه کمیته بهره‌وری بانک مسکن، برگزاری جلسات با سازمان ملی بهره‌وری، وزارت امور اقتصادی و دارایی و سایر بانک‌های دولتی برای به اشتراک‌گذاری تجربیات موجود در زمینه استقرار چرخه بهره‌وری و هم‌اندیشی در راستای تدوین «نظام‌نامه بهره‌وری بانک‌های دولتی»، برگزاری جلسات با ادارات ستادی بانک برای تهیه و تدوین برنامه‌های عملیاتی بهبود بهره‌وری در بانک از مهم‌ترین اقداماتی است که توسط بانک مسکن انجام شد که منجر به کسب جایگاه پیشرو شد.
اهتمام مدیرعامل بانک و اعضای هیأت مدیره به موضوع بهره‌وری در سال جاری و اختصاص موضوع همایش سراسری مدیران بانک تحت عنوان «بهره‌وری، تولد دوباره ثروت» در پایان نیم‌سال اول سال جاری و تدارک برنامه‌های متعدد برای فرهنگ‌سازی و اجرای چرخه مدیریت بهره‌وری و رونمایی از برنامه‌های آتی بانک در راستای افزایش بهره‌وری در بانک مسکن، سنجش شاخص‌های عمومی بهره‌وری بانک طی سال‌های ۹۰ الی ۹۶ (بر مبنای سال پایه ۱۳۹۰) شامل شاخص بهره‌وری کار، شاخص بهره‌وری سرمایه و شاخص بهره‌وری کل عوامل تولید مبتنی بر دستورالعمل سنجش شاخص‌های بهره‌وری سازمان بین‌المللی ­­­­OECD و منطبق بر دستورالعمل‌های سازمان ملی بهره‌وری ایران و در نهایت تعدیل مقادیر با شاخص‌های قیمت بانک مرکزی از دیگر اقدامات بانک مسکن است که به کسب جایگاه پیشرو منجر شد.

منبع:پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بانک مسکن «پیشرو» در بهره‌وری میان بانک‌های کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..