تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدل‌های جدید آیفون سرعت وای‌فای بالایی خواهند داشت

مدل‌های جدید آیفون سرعت وای‌فای بالایی خواهند داشتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تصاویر غیر رسمی که به تازگی از مدل‌های جدید اپل منتشر شده، تغییرات گسترده‌ای را در بخش دوربین این محصول نشان می‌هد، حفره دوربین سلفی کوچک‌تر و دوربین سه‌گانه حجیم شاید تنها طراحی متفاوت، در مدل‌های جدید اپل باشند و به نظر نمی‌رسد به جز این دو مورد شاهد تغییرات گسترده‌ دیگری در ظاهر تولیدات جدید این شرکت باشیم. البته ارتقاء سخت افزار داخلی امری بدیهی است و طبق گزارشی که Barclays منتشر کرده به نظر می‌رسد آیفون‌های جدید در بخش وای‌فای دچار تغییرات مثبتی شود.

طبق اخبار اعلام شده، آیفون‌های سال 2019 به آخرین نسخه وای‌فای یعنی Wi-Fi 6 مجهز شده اند که پایه آن بر اساس فناوری IEEE 802.11ax است. با این به‌روزرسانی سخت افزاری سرعت اتصال وای‌فای در مدل‌های جدید تا 40% افزایش پیدا می‌کند که رقمی بسیار درخور توجه است. محصولات فعلی از Wi-Fi 5 با فناوری 802.11ac بهره می‌برند که در سال 2014 معرفی شده بود.

با این به‌‍روزرسانی، کارکرد گوشی به خصوص در مواقعی که چندین اتصال همزمان به یک منبع وای‌فای وجود دارد بالا می‌رود. مواقعی پیش می‌آید که کاربر قصد استفاده از یک هات‌اسپات عمومی در یک مکان را دارد یا حتی درخانه با اعضای دیگر خانواده به صورت همزمان از یک وای‌فای بهره می‌برد، در این مواقع این فناوری عملکرد مثبت خود را نشان می‌دهد. همچنین Wi-Fi 6 در حالت اتصال همزمان باید قابل اعتمادتر از نسخه‌های قبلی خود باشد.

مدل‌های جدید آیفون سرعت وای‌فای بالایی خواهند داشت

از دیگر مزیت‌های این فناوری استفاه کمتر از باتری است که به طور کلی عملکرد باتری را بهبود می‌بخشد و این از مواردی است که کاربران آیفون از شنیدن آن خوشحال می‌شوند. در فناوری Wi-Fi 6 ویژگی جدیدی به نام Target Wake Time ((TWT یا نقطه هدف زمان بیداری اضافه شده است که باعث می‌شود زمانی که سیگنال وای‌فای عملیاتی را اجرا نمی‌کند این بخش اصطلاحا به خواب برود و در نهایت استفاده‌ای از باتری نداشته باشد، همچنین در مواقعی که دستور انتقال جدید به وای‌فای داده‌ می‌شود، این بخش بدون از دست دادن زمان فعال شده و وظایف خود را از سر می‌گیرد.

تا کنون اطلاعات دقیقی از نام و زمان معرفی مدل‌های جدید آیفون منتشر نشده اما شایعات از احتمال معرفی مدل‌های جدید در پایان تابستان 2019 یعنی ماه سپتامبر خبر می‌دهند. همچنین احتمال دارد سه مدل آیفون XI، XI Max و نسخه 2019 آیفون XR جایگزین مدل‌های فعلی آیفون XR، XS و XS MAX شوند.

بیشتر بخوانید: قیمت مناسب محصولات هوآوی و شیائومی، سامسونگ را مجبور به تولید سری M کرد

انتهای پیام/

استفاده اپل از وای فای نسخه ششم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدل‌های جدید آیفون سرعت وای‌فای بالایی خواهند داشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..