تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبر خوش برای سربازان

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از انجام بررسی‌ها برای تدوین طرح «نشاط سربازان» از سوی نیروهای مسلح خبر داد.

سردار موسی کمالی با اشاره به برنامه‌های ستاد کل نیروهای مسلح برای بهبود کیفیت خدمت سربازی اظهار کرد:  ستاد کل نیروهای مسلح برنامه‌های مختلفی را برای ارتقاء کیفیت خدمت سربازی و بهینه‌سازی این دوران در دستور کار خود دارد که ارتقاء نشاط سربازان نیز از جمله این برنامه‌هاست.

خبر خوش برای سربازان

وی با بیان اینکه برنامه‌هایی نیز در گذشته برای خوشایندسازی دوران خدمت سربازی از سوی نیروهای مسلح تهیه و ابلاغ شده است، گفت: مسائلی همچون نشاط سربازان نیز در این طرح ها ابلاغ شده بود اما در نظر داریم که طرح دیگری را نیز برای افزایش نشاط کارکنان وظیفه عمومی تهیه کنیم.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تأثیرات موضع‌گیری اخیرش پس از انتشار ویدئویی از چند سرباز شاد،  گفت: با توجه به جوی که پس از این موضع گیری به وجود آمد،  بنا داریم تا طرح‌های دیگری را نیز برای ارتقاء نشاط سربازان و کارکنان وظیفه در نیروهای مسلح ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه ستاد کل نیروهای مسلح از پیشنهادات و طرح‌های مختلف برای ارتقاء نشاط سربازان استقبال می‌کند، تصریح کرد: افرادی که ایده و نظراتی در مورد طرح افزایش نشاط سربازان دارند می توانند ایده های خود را به معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح منتقل کنند تا پس از بررسی این ایده‌ها نسبت به اعمال آنها که قابلیت اجرا دارند، اقدام شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبر خوش برای سربازان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..