تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در تصاویر رندر ال‌ جی G8، خبری از گوشی تاشدنی یا نمایشگر ثانویه نیست

ویدئو و رندرهای فاش‌شده‌ی جدید ال‌جی جی ۸ نشان می‌دهد پرچمدار بعدی ال‌جی گوشی هوشمند تاشدنی نیست و از نمایشگر ثانویه قابل اتصال بهره نمی‌برد.

انتظار می‌رود . حدود بیش از یک ماه به زمان رونمایی ال‌جی جی ۸ باقیمانده، ولی تاکنون خبرهای فاش‌شده‌ی بسیاری در مورد آن منتشر شده است.

براساس آخرین خبرها، ال‌جی جی ۸، گوشی هوشمند تاشدنی و قابل انعطاف نخواهد بود. درنتیجه به‌نظر می‌رسد ال جی در حال توسعه‌ی فناوری دیگری است. 

LG G8/ ال‌جی جی 8

مقاله‌های مرتبط:

شایعه شده بود که . اما با توجه به اینکه گوشی هوشمند هیچ‌گونه کانکتور خاص یا چیزی شبیه به آن ندارد، انتظار نمی‌رود با نمایشگر ثانویه قابل اتصال معرفی شود.

باتوجه به تصاویر فاش‌شده، ال‌جی جی ۸ با بریدگی بالای نمایشگر معرفی خواهد شد و خبری از روزنه‌ی روی نمایشگر نیست. حاشیه‌ی آخرین گوشی هوشمند ال‌جی در تصاویر قبل رویت است. در تصاویر دستگاهی با طراحی بدنه‌‌ی شیشه‌ای را نشان می‌دهد. در شرایطی که گوشی‌های هوشمند با حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر معرفی می‌شوند؛ ال‌جی جی ۸ از حسگر اثرانگشت معمولی در پنل پشتی بهره می‌برد. به‌علاوه شاید کمی عجیب به‌نظر برسد، با اینکه  ،‌ولی ظاهرا ال‌جی جی ۸ با سنسور دوربین دوگانه در پنل پشتی معرفی خواهد شد. ظاهرا کره‌ای‌ها قصد دارند دو پرچمدار خود را با تفاوت‌هایی به بازار عرضه کنند.

LG G8/ ال‌جی جی 8 LG G8/ ال‌جی جی 8 LG G8/ ال‌جی جی 8 LG G8/ ال‌جی جی 8

ال‌جی G8 با ابعاد ۱۵۲ در ۷۲ در ۸.۴ میلی‌متر، نمایشگر ۶.۱ اینچی و نسبت ابعاد ۱۹.۵ به ۹ معرفی خواهد شد. در قسمت بریدگی بالای نمایشگر، سنسورهای دوربین دوگانه‌ی سلفی و در قسمت پایین دستگاه نیز پورت USB-C در کنار دریچه‌ی اسپیکر قرار گرفته است. ال‌جی جی ۸ با جک هدفون ۳.۵میلی‌متری معرفی خواهد شد. در سمت راست گوشی هوشمند، دکمه‌ی پاور و سینی سیم‌کارت دستگاه و در سمت چپ، دکمه‌های کم و زیاد کردن حجم صدا قرار داده شده‌اند. دکمه‌ی مربوط به گوگل اسیستنت نیز در ذیل دکمه‌‌های حجم صدا قرار گرفته است.

باتوجه به اینکه فناوری اتصال به شبکه‌ی پرسرعت 5G، یکی از فناوری‌های مورد بحث در سال ۲۰۱۹ است، به‌نظر می‌رسد نسخه‌‌ای از این گوشی هوشمند قابلیت اتصال به شبکه‌ی 5G را داشته باشد. پیشتر گفته شده بود که . انتظار میرود که ال‌جی جی 8 با تراشه‌ی اسنپدراگون 855 کوالکام معرفی شود. همچنین احتمال دارد . اسپیکر یکپارچه با نمایشگر بر مبنای اصول هدایت ارتعاش به استخوان‌ها عمل می‌کند. تصاویر نشان می‌دهد که خبری از هدفون در بریدگی بالای نمایشگر نیست. البته هنوز نمی‌‌توان اظهارنظر قطعی در مورد شخصات نهایی ال‌جی جی ۸ داشت و باید منتظر خبرهای رسمی و رویداد رونمایی آن باشیم. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در تصاویر رندر ال‌ جی G8، خبری از گوشی تاشدنی یا نمایشگر ثانویه نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..