تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فعلا کی روش را نمی خواهیم

فدراسیون فوتبال کلمبیا نمی‌خواهد هم‌تای ایرانی‌اش ضرر کند که البته به نظر می‌رسد این بهانه‌ای بیشتر نباشد و شاید بازی خود کی روش برای بالا بردن قیمت ها!

نشریه مارکا مدعی شده است فدراسیون فوتبال کلمبیا مذاکرات خود با کی‌روش تا پس از جام ملت ها متوقف خواهد کرد. بسیاری تصور می‌کردند که این هفته سرمربی جدید تیم ملی کلمبیا معرفی می‌شود. برخی از رسانه‌های محلی عنوان کرده بودند که با برگزاری یک جلسه‌ که میان رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا و نایب رئیس این سازمان با کارلوس کی‌روش در امارات (محل حضور تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا 2019)، این مرد پرتغالی به عنوان جانشین قطعی خوسه پکرمن معرفی خواهد شد.

فعلا کی روش را نمی خواهیم

با این حال دو مقام بلندپایه فوتبال کلمبیا سفر به امارات را لغو کرده‌اند چون آنها بر این باور هستند که گرفتن تمرکز سرمربی تیم ملی ایران در اثنای برگزاری یک تورنمنت که در آن به مرحله یک هشتم نهایی آن هم راه پیدا کرده کرد درست و شایسته‌ای نیست.


در حال حاضر کی‌روش تنها گزینه‌ قطعی رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فعلا کی روش را نمی خواهیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..