تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنگ روانی عمان علیه ایران شروع شد

وزارت ورزش عمان برای حمایت از تیم ملی این کشور بلیط بازی مقابل ایران را خرید.

وزارت ورزش عمان اعلام کرد که هزینه 8 درصد بلیت سهمیه فدراسیون فوتبال این کشور را پرداخت می کند تا هواداران به صورت رایگان به تماشای رقابت مقابل ایران مراجعه کنند.

جنگ روانی عمان علیه ایران شروع شد

8 درصد ورزشگاه معادل 2507 بلیت می شود که به صورت رایگان برای هواداران عمانی اختصاص داده شده است. ایران و عمان یک شنبه شب به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تیم ملی ایران در مرحله یک هشتم نهایی باید روز یکشنبه ۳۰ دی ساعت ۲۰:۳۰ (به وقت ایران) در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی یعنی همان ورزشگاهی که در بازی برابر یمن به میدان رفت، مقابل عمان بازی کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنگ روانی عمان علیه ایران شروع شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..