تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر: برخی نمایندگان دردهای اقتصادی مردم را احساس نمی‌کنند

حسینعلی حاجی دلیگانی با بیان اینکه برخی از جریانات سیاسی حامی دولت در مجلس با اظهارات سیاسی قصد دارند جو مطالبه به حق اقتصادی مردم را خراب کنند گفت: در پاسخ به این افراد بایستی گفت همه اظهار نظرهای سیاسی شما درست اما نماینده محترم ملت برای درد معیشت مردم چه کرده اید آیا یک میلیون از حقوقهای نجومی کم کردید آیا یارانه خانوارهای بالای ۵ میلیون را به اقشار ضعیف بازگردانده اید.

وی با اشاره به ضرورت کاهش وابستگی بودجه به نفت گفت: ۵۰ هزار میلیارد تومان معافیت‌های مالیاتی وجود دارد  که مبلغ قابل توجهی است؛ مالیات بر عایدی سرمایه اعم از مالیات گرفتن از افراد واسطه و دلال در موضوعاتی مانند مسکن نیز جز مواردی است که هنوز دغدغه رسیدگی به آن، که از هر جهت به نفع مردم است جز اولویتهای دولتمردان و برخی از نمایندگان مجلس قرار نگرفته است.

نماینده شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه برخی نمایندگان به جای اینکه  بلندگو ملت در برابر دولت باشند با ایجاد هیاهوهای سیاسی خواستار انحراف افکار عمومی از دغدغه های اصلی جامعه به دعواهای سیاسی هستند گفت: نقش نماینده مجلس تسکین و رساندن دردهای مردم به قوه مجریه است.

حاجی دلیگانی با ابراز اینکه آن چیزی که هر روز مردم با آن سرو کار دارند  مسأله معیشت،‌ اشتغال و تورم افسار گسیخته  است گفت: مثلا قیمت گوشت در این مدت دو برابر شده است و برخی از افراد جامعه توانائی خرید ماهیانه آن را هم حتی ندارند؛‌دولت بایستی بر اساس قانون اساسی و حقوق شهروندی ملت ایران نسبت به عملکرد خود در این زمینه پاسخگو باشد و برای فرار از پاسخگویی نباید به مسائل دسته چندم سیاسی روی بیاورد. دولت اگر هم توان خود را صرف حل معضلات اقتصادی کند می تواند آن را حل کند کما اینکه در مسأله کنترل بازار طلا و ارز با استفاده از تمامی ظرفیتهای مختلف موفق به کنترل آن شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از نمایندگان در طول دوره نمایندگی اش  به جز اظهارات تنش زای سیاسی دغدغه دیگری ندارند گفت:  برخی از نمایندگان انگار دردهای اقتصادی مردم  را احساس نمی کنند یا اغراض سیاسی و حزبی نمی‌گذارد که آن را درک کنند؛ حال سؤال این است که  در چنین شرایطی آیا واقعا نیاز بود یک جایی را در مجلس اشغال کنند و بهتر نبود که مجلس را به افراد دغدغه دار نسبت به درد مردم واگذار می‌کردند و  خود به حزب سیاسی خود برای فعالیت سیاسی می‌رفتند.

۲۱۴۲۱۲




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر: برخی نمایندگان دردهای اقتصادی مردم را احساس نمی‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..